  • 1. Data: 2003-09-08 18:47:47
    Temat: Jakie konto (marmurek)?
    Od: "gbieszcz" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Prosze szanownych grupowiczow o porade. Szukam konta wg ponizszych kryteriow:
    1. Musi to byc marmurek z obsluga konta przez internet.
    2. Bank musi posiadac ogolnopolska siec bankomatow (Euronet odpada - w
    sensie "ogolnopolskosci" rozumiem w miare rownomierne nasycenie w calym
    kraju, a Euronet to tylko hipermarkety i centra kilkunastu najwiekszych miast
    w Polsce).
    3. Mozliwie jak najwyzsza jakosc obslugi klienta (i nie chodzi tu o konta
    VIP - licza sie standardy i praktyka banku).
    4. Opłaty na rozsadnym poziomie, choc wcale nie oczekuje, ze bedzie to bank
    tani.

    Co mozecie polecic? Dzieki za info.

  • 2. Data: 2003-09-08 19:28:16
    Temat: Re: Jakie konto (marmurek)?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    gbieszcz <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Prosze szanownych grupowiczow o porade. Szukam konta wg ponizszych kryteriow:
    To może Fortis?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-09-08 19:53:22
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gbieszcz" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co możecie polecić? Dzięki za info.

    Oczywiście Twoja lokalizacja "default"???
    Wszyscy wiemy, że w Twojej wiosce są oddziały wszystkich znanych banków:-(

    1. wiele banków
    2. z prowizją każdy bank ogólnopolski, bez prowizji ING VIP, Fortis, Pekao,
    PKO...
    3. nie ma takiego banku - o tym decydują lokalni ludzie
    4. jaka cena taka jakość

  • 4. Data: 2003-09-08 20:01:08
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "SP9LWH"

    > 4. jaka cena taka jakość

    Odważna teza. Bo IMHO wspólczynnik korelacji jest <<1 ;-)

  • 5. Data: 2003-09-09 09:47:59
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    Tylko e-pakiet w Fortisie

    Stefan

  • 6. Data: 2003-09-09 18:39:11
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > VIP - licza sie standardy i praktyka banku).
    > 4. Opłaty na rozsadnym poziomie, choc wcale nie oczekuje, ze bedzie to bank

    Ja mam w KB i za bardzo nie narzekam. Do banku praktycznie nie chodzę. Przelewy
    załatwiam za darmo przez Internet. Karty też nie najgorsze. Sieć placówek i
    bankomatów w miarę równomiernie rozłożona w całej Polsce.
    Tak więc warunek
    1, spełniony
    2. spełniony
    3. z tym bywa różnie w różnych Oddziałach
    4. spełniony (dodatkowo konto nie ma oprocentowania zerowego lub bliskiego zeru
    jak w wielu innych marmurkach)
    Tensor1.

  • 7. Data: 2003-09-09 19:25:55
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Proponuję kupić najnowszy "Profit" w którym jest ranking banków. Z marmurków
    najbliższy ideału okazał się MultiBank, ale w nim są bezprowizyjne wypłaty
    tylko z Euronetu. Jeśli chodzi o sieć bezprowizyjnych bankomatów to
    największą sieć ma PKO BP, ale standardy obsługi w tym banku są dalekie od
    XXI wieku a Inteligo też schodzi na psy (nie od dziś)