  • 1. Data: 2002-10-28 14:40:41
    Temat: PLN czy EUR?
    Od: "Ola" <k...@t...pl>

    Posiadam lokate, ok 1500 euro - oprocentowanie 2,8. Ostatnio jednak zaczelam
    sie zastanawiac czy bardziej nie oplacaloby sie zmienic jej na zlotowkowa.
    Dodam, iz za rok beda mi te pieniadze potrzebne, wiec nie ukrywam ze przez
    ten rok chcialabym, by bylo ich jak najwiecej.

    A co wy o tym myslicie??

    Pozdrawiam

    Ola

  • 2. Data: 2002-10-28 14:48:06
    Temat: Re: PLN czy EUR?
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Dodam, iz za rok beda mi te pieniadze potrzebne, wiec nie ukrywam ze przez
    > ten rok chcialabym, by bylo ich jak najwiecej.

    Ale potrzebne ci będą PLN czy EUR?

  • 3. Data: 2002-10-28 14:52:47
    Od: "Ola" <k...@t...pl>

    Ta kasa bedzie mi potrzebna na mieszkanie wiadomo ze jest to kwota za mala
    na jego zakup, wiec pewnie w pozniejszym etapie w gre bedzie wchodzil kredyt
    mieszkaniowy lub cos w tym stylu;)

    Pewnie znowu pojawi sie nastepny problem za rok brac kredyt w euro czy w PLN

  • 4. Data: 2002-10-28 15:02:24
    Od: s...@p...onet.pl

    Skoro bedziesz kupować mieszkanie (jak rozumiem w Polsce) to będziesz pewnie
    płacić złotówkami. W takim więc razie nie rozumiem po co trzymasz lokatę w EUR?
    Chyba że liczysz na to, że złotówka sie znacznie osłabi i zarobisz dodatkowo na
    kursie. Jeżeli nie - to odpowiedź jest prosta - trzyma się tam gdzie więcej
    dają - a więcej dają na złotówkach.

  • 5. Data: 2002-10-28 15:05:08
    Od: "Ola" <k...@t...pl>

    no wlasnie doszlam do takiego samego wniosku, ale potrzebowalam
    potwierdzenia:)

    Dzieki:)

    pozdrowionka

  • 6. Data: 2002-10-28 17:21:42
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    ja osobiście dałbym ja kieś fundusz inwestycyjny (pewny) oparty na
    obligacjach i bonach skarbowym, ja mam na takim kasę to zyski są dużo wyższe
    niż z lokaty.

    Grześ

    inetia.pl...

  • 7. Data: 2002-10-29 08:11:34
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    inetia.pl...
    > no wlasnie doszlam do takiego samego wniosku, ale potrzebowalam

    moment na zmiane na PLN akurat nie najlepszy, bo sie nam cos ostatnio
    zlotowka umocnila, poczekaj jeszcze troche az podskoczy kurs Euro, co za
    pewne niedlugo sie stanie.
    pozdrawiam,
    SG

  • 8. Data: 2002-10-29 10:41:11
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Grzesio pisze:

    > ja osobiście dałbym ja kieś fundusz inwestycyjny (pewny) oparty na
    > obligacjach i bonach skarbowym, ja mam na takim kasę to zyski są dużo wyższe
    > niż z lokaty.
    Można wiedzieć ile?
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 9. Data: 2002-10-29 11:56:12
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    sg wrote:
    | moment na zmiane na PLN akurat nie najlepszy, bo sie nam cos ostatnio
    | zlotowka umocnila, poczekaj jeszcze troche az podskoczy kurs Euro, co
> [...]

    A to niby dlaczego?
    --
    Tomasz

  • 10. Data: 2002-10-30 10:44:32
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    w poprzednim miesiącu roczna w Funuszu ARKA stopa procentowa wychodziła ok.
    8 % rocznie (przy lokatach oprocentowanych na poziomie 4-5%)

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.arr7gh.uk.jaszczurka@home.or.10_5_8_net
    work.pl...