    From: "Auto" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKOBP - wpis banku do hipoteki a TU EUROPA
    Date: Tue, 10 Feb 2004 09:08:10 -0000

    Witam,

    Mam pytanie

    Może ktoś z kredytobiorców miał podobną sytuację w PKOBP - kredyt hipoteczny

    Posiadam ubezpieczenie wpisu hipoteki w TU EUROPA. Wpis został już dokonany
    (o czym został poinformowany również bank), nie dostarczyłem natomiast
    odpisu z wpisem do hipoteki banku.

    Czy w takiej sytuacji mają prawo, obowiązek przedłużania mi ubezpieczenia na
    kolejny okres, skoro bank dostał zawiadomienie, iż wpis został dokonany??

    Pzdr

    Marek