  • 41. Data: 2002-12-16 11:43:09
    Temat: Re: PKOBP - czyli IBAN/NRB inaczej
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Van GoGush" <G...@p...onet.pl> writes:

    > Zrozum ze z kazdego banku tak bedziesz mial , to nie jest wina mbanku !!!

    Akurat.

    MJ

  • 42. Data: 2002-12-16 12:02:37
    Od: "Van GoGush" <G...@p...onet.pl>

    > Akurat.

    Probowales ?
    przeciez komunikat elixirowy bedzie wygladal DOKLADNIE tak samo z kazdego
    banku , sprobuj to zrozumiec.
    Jedyna roznica bedzie w nadawcy rachunek beneficjenta bedzie wygladal tak
    samo , to nie mbank odrzuca tylko PKOBP i pochodzenie nie ma znaczenia.

  • 43. Data: 2002-12-16 12:16:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Van GoGush" <G...@p...onet.pl> writes:

    > Jedyna roznica bedzie w nadawcy rachunek beneficjenta bedzie wygladal tak
    > samo , to nie mbank odrzuca tylko PKOBP

    Prosze? Ty w ogole wiesz, o czym mowisz?

    MJ

  • 44. Data: 2002-12-16 13:01:20
    Od: "Van GoGush" <G...@p...onet.pl>

    > Prosze? Ty w ogole wiesz, o czym mowisz?

    Jesli dobrze zrozumialem "Mbank oczywiscie tego numeru nie lyknal"
    Znaczy ze "nie lyknla" oznacza to :
    a) odrzucil polecenie
    b) przyjal ale nie zrealizowal
    c) przyjal wyslalal ale wrócilo
    Pisze o wariancie c) bo tak to zrozumialem. Jesli natomiast mbank nie
    pozwala wprowadzac (przy zalozeniu ze zostal wprowadzony poprawnie tzn
    nr_banku- rachnek , gdzie rachunek to dowolny ciag znakow np. NRB w formacie
    PKOBP) to znaczy ze kiepsko z tym mbankiem , ale nie chce mi sie w to
    wierzyc , bo w ten sposob trudno by bylo cos wyslac gdziekolwiek,
    szczegolnie do bankow nie bedacych w ostrej kontroli IBAN.

  • 45. Data: 2002-12-16 14:12:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Van GoGush" <G...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > wierzyc , bo w ten sposob trudno by bylo cos wyslac gdziekolwiek,
    > szczegolnie do bankow nie bedacych w ostrej kontroli IBAN.

    mbank nie pozwala na zdefiniowanie numeru rachunku w formacie "PKOBP z
    suma kontrolna". Do zadnej proby wyslania w zwiazku z tym dojsc nawet
    nie moze...

    MJ

  • 46. Data: 2002-12-16 14:28:45
    Od: "Van GoGush" <G...@p...onet.pl>

    > mbank nie pozwala na zdefiniowanie numeru rachunku w formacie "PKOBP z
    > suma kontrolna". Do zadnej proby wyslania w zwiazku z tym dojsc nawet
    > nie moze...

    No to wracamy do poczatku , bo to nie jest przyjety standard NRB w Polsce
    ... i to by chyba by bylo na tyle tego watku.

    Pzdr