  • 1. Data: 2005-05-18 06:40:24
    Temat: PKO Inteligo - czy tak wyglada format danych przelewu w systemie trans.?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Czekam na pilny przelew na moje konto Inteligo od kontrahenta, ktory
    twierdzi, ze w nocy wyslal z Inteligo. Wkleil mi dane z przelewu:

    To jest opis transakcji:
    Data księgowania Data transakcji Opis transakcji Kwota
    2005-05-18 2005-05-18 Przelew z rachunku
    Nr rach. przeciwst.:
    50 1020 5558 1111 1008 4940 0052
    Dane adr. rach. przeciwst.:
    [tu moje dane teleadresowe]

    W Inteligo nie ma takich sformulowan "przeciwst.".
    Podejrzewam, ze myli Inteligo z PKO Inteligo.
    Czy ktos moglby potwierdzic, ze takie cos wlasnie widac w PKO Inteligo?

    Jesli tak, kiedy bedzie zaksiegowany przelew zlecony w nocy?

    Bede wdzieczny za szybka, nawet niepelna, odpowiedz od posiadaczy kont PKO
    Inteligo.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2005-05-18 07:26:03
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2005 08:40:24 +0200, RobertSA napisał(a):

> [...]
    > Dane adr. rach. przeciwst.:
    > [tu moje dane teleadresowe]

    > Czy ktos moglby potwierdzic, ze takie cos wlasnie widac w PKO Inteligo?

    dokladnie tak to wyglada

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2005-05-18 07:32:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "RobertSA" <u...@o...pl> writes:

    > Czy ktos moglby potwierdzic, ze takie cos wlasnie widac w PKO
    > Inteligo?

    Moglby. Widac.

    > Jesli tak, kiedy bedzie zaksiegowany przelew zlecony w nocy?

    No powinno dzis pojsc. Dokad to jest, do "prawdziwego" Inteligo?
    Powinno dzis byc...

    MJ

  • 4. Data: 2005-05-18 07:59:38
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@c...fuw.edu.pl,
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>:

    > No powinno dzis pojsc. Dokad to jest, do "prawdziwego" Inteligo?
    > Powinno dzis byc...

    Tak jak pisalem, do prawdziwego.

    Dzieki Wam za odpowiedzi.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2005-05-18 09:40:05
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    ściśle rzecz biorąc to "wklejenie" danych z przelewu nic nie daje.
    kontrachent musi użyć opcji wysłania potwierdzenia przelewu przez e-mail
    (przychodzi w postaci załącznika pdf) używając opcji konta "wyślij przez
    e-mail",
    wtedy dostajesz potwierdzenie przelewu podpisane elektronicznie
    przez bank. klikając na dane certyfikatu wiadomości w programie
    pocztowym należy sprawdzić dwie rzeczy dla potwierdzenia autentyczności
    dowodu przelewu
    1) sprawdzenie
    czy podpis się zgadza
    2) sprawdzenie czy cyfrowy identyfikator użyty do weryfikacji podpisu
    należy do banku
    tu wyszukasz dane banku po numerze cyfrowego identyfikatora (odczytanego z
    e-mail'a)
    https://digitalid.verisign.com/services/client/

    i otrzymujemy na przykład taką odpowiedź

    http://tinyurl.com/cqdrq

    wyszukanie certyfikatu o numerze z e-mail'a z banku daje że jest to
    certyfikat wystawiony dla "inteligo.pl" czyli bank wysłał ten e-mail i tym
    samym potwierdzenie przelewu wyświetlone w pliku pdf jest autentyczne

  • 6. Data: 2005-05-18 10:29:43
    Od: "Panoramix" <p...@B...pl>

    Pytanie w zwiazku z tym prawdziwym ineligo i tym pko inteligo. Mozecie podac
    strony tych obydwu kont?
    jedna znam www.inteligo.pl ale czy to tej prawdziwe czy pko?
    Zalozylem tam konto i nadal nie wiem jaki to wlasciwie bank :) Wiem ze konto
    jest prowadzone przez PKO bo tak jest na dole napisane, ale wlasnie allegro
    mnie skierowalo na te strone wiec... ?

    --
    /Panoramix

    gg: 1349586
    tlen: panoramix_x@bezspamuprosze]tlen.pl

  • 7. Data: 2005-05-18 10:56:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Panoramix" <p...@B...pl> writes:

    > Pytanie w zwiazku z tym prawdziwym ineligo i tym pko inteligo. Mozecie podac
    > strony tych obydwu kont?
    > jedna znam www.inteligo.pl ale czy to tej prawdziwe czy pko?

    Oba sa prawdziwe 8-)

    To drugie ma strone:
    www.pkointeligo.pl

    MJ

  • 8. Data: 2005-05-18 11:47:31
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    pytającemu chodziło o to czy to jest ten sam bank. ja sam jestem ciekaw bo
    inteligo to jest spółka pko z inteligo a pkointeligo to jest chyba
    samodzielne przedsięwzięcie pko (o podobnej nazwie), natomiast z bankowegu
    punktu widzenia ciekawe jest co taka spółka oznacza ?