  • 1. Data: 2005-05-18 06:41:41
    Temat: BIK
    Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl>

    Witam
    Mam pytanko, jak dlugo czeka sie na odpowiedz wniosku o zapis w BIK-u? A
    jezeli takowy istnieje to (a istnieje) to w jaki sposób wyczyścić sobie
    konto?? Mąż ma zapis jakiegos starego kredytu z 96 i 97roku??
    Wiem ze pare zł jest tam zaległych ale nawet nie znam banku w jakim był albo
    żyrantem albo sam brał redyt, bardzo proszę o podowiedz co z tym fantem
    zrobić,poniewaz sprawa jest dość pilkna,ponieważ statram sie o kredyt
    hipoteczny a mam juz wpłaconą zaliczke na mieszkanie i zostalo mi mało
    czasu na podpisanie kredytu.Dodam,że w Millenium odmówili mi kredytu. I
    jeszcze jedno pytanie,czy jakiś bank podpisałby ze mną kredyt.
    Z gory dziekuje za podpowiedzi
    IWONA

  • 2. Data: 2005-05-18 07:01:56
    Temat: Re: BIK
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Suzifox napisał(a):

    > Witam
    > Mam pytanko, jak dlugo czeka sie na odpowiedz wniosku o zapis w BIK-u?

    Kilka dni

    > jezeli takowy istnieje to (a istnieje) to w jaki sposób wyczyścić sobie
    > konto??

    Skontaktować się z bankiem, który ten zapis ustanowił

    >Mąż ma zapis jakiegos starego kredytu z 96 i 97roku??

    Pytasz czy stwierdzasz?

> [...]
    > zrobić,poniewaz sprawa jest dość pilkna,ponieważ statram sie o kredyt
    > hipoteczny a mam juz wpłaconą zaliczke na mieszkanie i zostalo mi mało

    Jak poprosisz o opinię z BIK-u to będziesz wiedziała o jaki bank chodzi

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098