  • 1. Data: 2005-05-17 22:22:29
    Temat: przelew PKO BP -> mBank?
    Od: "A." <p...@n...dole.posta>

    Przelew z PKO BP zostal zrobiony do mBank we wtorek rano. Wieczorem
    jeszcze nie bylo pieniedzy w mBank. Czy to normalne? Gdy robilem
    przelewy z PeKaO SA rano to w mBank pieniadze byly zawsze tego samego dnia.

    --
    arek_ymail (MALPA) yahoo.co.uk.BEZSPAMU

  • 2. Data: 2005-05-17 22:30:09
    Temat: Re: przelew PKO BP -> mBank?
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    A. napisał(a):
    > Przelew z PKO BP zostal zrobiony do mBank we wtorek rano. Wieczorem
    > jeszcze nie bylo pieniedzy w mBank. Czy to normalne? Gdy robilem
    > przelewy z PeKaO SA rano to w mBank pieniadze byly zawsze tego samego dnia.

    Zależy co znaczy 'zrobiony' Jeżeli zlecony przez Ciebie, to jak
    najbardziej jest to możliwe. Dlatego, że zlecony nie znaczy wysłany, a
    to kiedy przelew jest faktycznie wysyłany zależy m. in. od tego w jakim
    oddziale go zleciłeś. Generalnie bank nadawcy MÓGŁ wysłać przelew w dniu
    zlecenia, a bank odbiorcy MÓGŁ go zaksięgować w dniu otrzymania. A z
    tego co wiem, to wg KIR, która w transakcji pośredniczy, przelew
    powinien być zaksięgowany następnego dnia roboczego po zleceniu przelewu.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 3. Data: 2005-05-17 23:34:40
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pa?skiego 2005-05-18 A. napisa?(a);

    > Przelew z PKO BP

    Podlacze sie pod watek ;] Wie ktos czy przelewy miedzy rachunkami
    Inteligo i "zwyklymi" rachunkami w PKO BP przelewy sa realizowane w
    czasie rzeczywistym?

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 4. Data: 2005-05-18 05:58:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "A." <p...@n...dole.posta> napisal w wiadomosci
    > Przelew z PKO BP zostal zrobiony do mBank we wtorek rano.

    przez kogo i jak "zrobiony"?
    o ktorej godzinie jest "rano"?

    > Wieczorem
    > jeszcze nie bylo pieniedzy w mBank. Czy to normalne?

    W wiekszosci przypadkow dochodza tego samego dnia ale nie musza
    To normalne (we wszystkich bankach, a w niektorych -innych niz PKO BP-
    obowiazkowe)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-05-18 06:27:13
    Od: "bohuszek" <b...@p...onet.pl>

    > Podlacze sie pod watek ;] Wie ktos czy przelewy miedzy rachunkami
    > Inteligo i "zwyklymi" rachunkami w PKO BP przelewy sa realizowane w
    > czasie rzeczywistym?

    przewaznie realizowane sa "dosc" szybko (1-2 godz). ale to nie jest czas
    rzeczywisty

    pozdrawiam

    bohuszek

  • 6. Data: 2005-05-18 06:32:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Rafa? madDuck Ochma?ski napisał(a):

    =
    > Podlacze sie pod watek ;] Wie ktos czy przelewy miedzy rachunkami
    > Inteligo i "zwyklymi" rachunkami w PKO BP przelewy sa realizowane w
    > czasie rzeczywistym?

    Nie

    Polecam pomoc Inteligo. Jest tam wszystko dokładnie wyjaśnione

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 7. Data: 2005-05-18 08:16:46
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-05-18, Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > Rafa? madDuck Ochma?ski napisał(a):
    >
    >=
    >
    > Nie
    >
    > Polecam pomoc Inteligo. Jest tam wszystko dokładnie wyjaśnione

    A mi w oddziale powiedziano, że mają jakieś dwie dodatkowe sesje między
    rachunkami Inteligo i PKO BP.
    O ile dobrze pamiętam to poza normanymi sesjami KIR jest jeszcze
    jakaś sesja wew. (m.in. Inteligo) około 19:30.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 8. Data: 2005-05-18 09:22:35
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    czyli nie ma przelewów automatycznych ? każdy przelew jest zatwierdzany
    przez człowieka ?

  • 9. Data: 2005-05-18 09:45:07
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > czyli nie ma przelewów automatycznych ? każdy przelew jest zatwierdzany
    > przez człowieka ?
    To, że są sesje KIRu, chyba nie oznacza, że przelewy są zatwierdzane przez
    człowieka...
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 10. Data: 2005-05-18 09:54:40
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    jeżeli przelewy są automatyczne to czemu przelew idzie cały dzień a nie
    kilka sekund ?