  • 1. Data: 2005-05-17 23:23:44
    Temat: Ile rozpatrywana jest Reklamacja w BZWBK ?
    Od: "flash" <f...@W...pl>

    Witam!

    Oto krótki opis sytuacji, która mnie spotkała.

    Rok temu wziełem sobie karte Euro26 BZWBK. Zgodnie z umową, którą wtedy
    podpisywałem, wznowienie karty odbywa się na podstawie pisemnej dyspozycji
    klienta. Karta byłą ważna do 05/05/05 i właśnie tego dnia patrze się na
    konto ( w serwisie internetowym) , a tam zabrali mi 55 zł. za wznowienie tej
    karty.
    Dnia 9.05.2005 udałem się więc do placówki, a tam kazano wypełnić mi druk
    reklamacji, mimo iż w systemie przy karcie była informacja, że karta nie
    jest wznawiana automatycznie.

    A teraz idąc do sedna pytania, ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji w
    BZWBK? Czy w przypadku przeciągania się całego procesu można uzyskać odsetki
    od w/w kwoty?

    Z góry dziękuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam flash

  • 2. Data: 2005-05-18 06:41:40
    Temat: Re: Ile rozpatrywana jest Reklamacja w BZWBK ?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2005 01:23:44 +0200, flash napisał(a):

> [...]
    > konto ( w serwisie internetowym) , a tam zabrali mi 55 zł. za wznowienie tej

    Oni tak chyba maja. ja sobie pisemnie zazyczylem niewznawiania visy jak
    bralem euro26. Po jakims czasie dzwoni do mnie kobieta, ze mam niedozwolone
    slado debetowe (tego konta juz dawno nie uzywalem, a trzymam je poki jest
    darmowe) - za wznowienie visy. Po wyjasnieniu o co chodzi - skasowali
    debet.

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2005-05-18 12:31:26
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2005 08:41:40 +0200, Michał Dąbrowski napisal/a:

> [...]
    > je poki jest darmowe) - za wznowienie visy. Po wyjasnieniu o co chodzi -
    Oni chyba tak mają prawie zawsze -tez miałem taką sytuacje.
    a jak chodze odebrac euro<26 to się zawsze pytają czy na pewno ją
    chciałem bo jak nie to ją bez problemu skasuja i zwócą pieniądze.
    Ostatnio jak byłem w banku to się okazało przy okazji, że czeka na
    mnie kopia karty która juz mam, po prostu przysłali tą samą karte dwa
    razy...:P

    --
    Krzysztof Lerski

  • 4. Data: 2005-05-18 15:55:25
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    Użytkownik "flash" <f...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dyspozycji klienta. Karta byłą ważna do 05/05/05 i właśnie tego dnia
    > patrze się na konto ( w serwisie internetowym) , a tam zabrali mi 55

    Mialem to samo. Nie dosc, ze nie skladalem dyspozycji, to jeszcze mialem
    skonczone 26 lat. Napisalem odrecznie reklamacje i pracownik wyslal faxem do
    centrali. Po paru dniach pieniadze wrocily na konto, bez odsetek (na
    reklamacje nie raczyli odpowiedziec).

    ->piotr

  • 5. Data: 2005-05-18 23:13:49
    Od: "flash" <f...@W...pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "flash" <f...@W...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > ->piotr

    Witam!
    U mnie już mineło 10 dni i nadal nic nie wiadomo w sprawie reklamacji.
    Dlatego zastanawiam się czy po upływie np 14 dni przysługują mi jeakieś
    dodatkowe prawa, jak np. do odsetek?
    Pozdrawiam flash