  • 1. Data: 2003-07-24 13:12:51
    Temat: PKO Bank Polski nowym Agentem emisji
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Strona juz dziala. Kupic jeszcze sie nie da - i nie moge tez wejsc na strone
    transakcyjna (ciekawi mnie jak to bedzie wygladac).
    P.S. Nie bijcie swoich komputerow ;) Ja pacnalem z lekka swoj i wczoraj rano
    nawet nie zabuczal. Huh, zasilacz do wymiany ;)

    Od 1 sierpnia 2003 roku, na podstawie umowy zawartej z Ministerstwem
    Finansów, PKO Bank Polski zaczyna pełnić funkcję Agenta emisji Obligacji
    Skarbu Państwa. Bank będzie prowadził sprzedaż i obsługę skarbowych
    obligacji detalicznych. Przejęcie funkcji Agenta przez największy polski
    bank oznacza udogodnienia dla osób zainteresowanych zakupem obligacji.
    Atrakcyjny sposób lokowania oszczędności, jakim są Obligacje Skarbu Państwa,
    stanie się bardziej dostępny dla wszystkich.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2923

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci