  • 1. Data: 2003-07-24 12:18:24
    Temat: [mBank KK] Jak naliczana jest oplata za karte?
    Od: Mroziu <m...@i...pl>

    Witam,

    Kiedy i w jaki sposob naliczana jest oplata za wydanie karty kredytowej
    Visa Classic w mBanku ?

    Obecnie w biezacych operacjach mam naliczona oplate za wydanie karty
    datowana na 18.07.2003. Czy mam rozumiec ze to jest operacja ktora jako
    pierwsza znajdzie sie na rozliczeniu i bedzie do uregulowania po
    pierwszym okresie rozliczeniowym ?

    Mroziu

  • 2. Data: 2003-07-24 12:32:26
    Temat: Re: [mBank KK] Jak naliczana jest oplata za karte?
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Czy mam rozumiec ze to jest operacja ktora jako
    > pierwsza znajdzie sie na rozliczeniu i bedzie do uregulowania po
    > pierwszym okresie rozliczeniowym ?

    dokladnie tak