  • 1. Data: 2003-07-24 13:28:18
    Temat: Dobrzy ludzie poratujcie...
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam Szanownych,

    Mam zamiar przeniesc konto firmowe (dzialalnosc gosp) do (i tutaj dylemat):
    A) Kredyt bank (EKSTRABIZNES)
    lub
    B) PKO BP (BIZNES PARTNER)

    Znam mniej wiecej oferte obu bankow. Obie sa dla mnie w miare atrakcyjne, jest
    jednak ALE:

    - PKO ma cholernie drogi system informatyczny (gdzies chyba 150 pln/mc
    dodatkowo) - ew bede latal do oddzialu z karteczkami...

    - KB jest super ale slyszalem ponoc ze podczas "kluczowych platnosci" 10, 22 i
    25 kazdego miesiaca lubi sie zwiesic i kupa... (wtajemniczeni wiedza o co
    chodzi)

    Prosze jezeli ktos moze potwierdzic lub zaprzeczyc wiesci nt KB bylbym nardzo
    wdzieczny. Ewentualnie prosze rowniez o opinie nt PKO BP.

    Z gory dzieki
    Pozdro, Krecik

  • 2. Data: 2003-07-24 17:22:13
    Temat: Re: Dobrzy ludzie poratujcie...
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org>

    W wiadomości <3...@n...onet.pl>
    dnia 24 Jul 2003 15:28:18 +0200, k...@p...onet.pl wstukał(a)

    > B) PKO BP (BIZNES PARTNER)

    ooo ja to się z tego wyniosłem (do m i od pół roku gra szafa jak na moje
    potrzeby)

    > - PKO ma cholernie drogi system informatyczny (gdzies chyba 150 pln/mc
    > dodatkowo) - ew bede latal do oddzialu z karteczkami...

    i to z tego powodu

    > - KB jest super ale slyszalem ponoc ze podczas "kluczowych platnosci" 10, 22

    a jakie to kluczowe płatności są 22?

    TN
    --
    IIII NNN NNN TTTTTTTTTT 11111 555555
    IIII NNN NN NNN TTT 11 111 55555

  • 3. Data: 2003-07-24 19:26:01
    Od: k...@p...onet.pl

    > ooo ja to się z tego wyniosłem (do m i od pół roku gra szafa jak na moje
    > potrzeby)

    do m to bym nie mial odwagi! Tamten system to ponoc w ogole nie dziala 10, 20 i
    25 (zreszta mam rowniez inne wymagania ktore ten bank raczej nie spelnia)

    > a jakie to kluczowe płatności są 22?

    chodzilo oczywiscie o 20 :)) tylko mi sie palec omsknal...

    > TN
    Pozdro
    Krecik

  • 4. Data: 2003-07-24 21:32:19
    Od: s...@p...onet.pl

    > do m to bym nie mial odwagi! Tamten system to ponoc w ogole nie dziala 10,
    20 i
    > 25

    Ponoc to dlatego, ze admin na hoscie divixy enkoduje ;-)

    > (zreszta mam rowniez inne wymagania ktore ten bank raczej nie spelnia)

    A to osobna sprawa. Moze zatem Multi sie nada?

  • 5. Data: 2003-07-25 07:01:02
    Temat: Tensor, tensor odezwij sie!
    Od: k...@p...onet.pl

    Znalazlem goscia o nazwie tensor (w archiwum) jako eksperta od Kredyt Banku
    udzielajacego sie w wielu dyskusjach.

    Moze Tensorku wypowiesz sie na temat dostepnosci przez internet do konta
    EKSTRABIZNES??? (dla mnie jest to wazne i rzutuje na wybor banku).

    Z gory dzieki
    Pozdro, Krecik

    PS. za multibank dziekuje (na razie mam na oku 2 wymienione w pierwszym poscie)

  • 6. Data: 2003-07-25 12:57:08
    Temat: Re: Tensor, tensor odezwij sie!
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Znalazlem goscia o nazwie tensor (w archiwum) jako eksperta od Kredyt Banku
    > udzielajacego sie w wielu dyskusjach.
    ale glownie kredyt hipoteczny

    > Moze Tensorku wypowiesz sie na temat dostepnosci przez internet do konta
    > EKSTRABIZNES??? (dla mnie jest to wazne i rzutuje na wybor banku).
    ostatnio cos go tu nie widac, moze jest na wakacjach
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt