  • 1. Data: 2018-08-19 19:32:55
    Temat: PKO BP zamknęło nie te konta co trzeba - jak odkręcić bez wizyty?
    Od: k...@g...com

    Wysłałem ponad miesiąc temu list polecony do oddziału PKO BP wniosek o zamknięcie
    kont Junior.

    Teraz nie mogę zalogować się do konta, infolinia nie może mnie też zweryfikować
    telefonicznie (nie mogą udostępnic co i jak). Oczywiście hasła prawidłowe mam.

    Karty obciążeniowe do konta przestały działać (nie da się nimi zapłacić).

    Jestem pewien, że jakiś idiota nie czytał poprawnie i zamknął wszystkie rachunki.

    Nie uśmiecha mi się do odziału PKO BP, bo nie jestem w Polsce i prędko nie będę.

    Na kogo skargę pisać i do jakiego urzędu mogę zgłosić na PKO BP, jak by nie chcieli
    odkrecić tego bez wizyty ?

  • 2. Data: 2018-08-19 21:12:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 19:32:57 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:
> [...]
    >
    > Na kogo skargę pisać i do jakiego urzędu mogę zgłosić na PKO BP, jak by nie chcieli

    A co odpisało PKO na Twoją reklamacje?

  • 3. Data: 2018-08-19 22:12:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Rzeczywiście zacznij od reklamacji wysłanej poleconym.
    Choć kto wie, czy nagle nie zachcą potwierdzenia notarialnego...
    W każdym razie dobrze jest postraszyć Rzecznikiem Finansowym.