  • 1. Data: 2018-08-14 08:48:03
    Temat: Rosja czyli swiatowo.
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Zaciekawił mnie filmik - zobaczcie, ile terminali płatniczych ma za kontuarem
    sprzedawca:
    www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/krasnodar-mloda-kobieta
    -robila-zakupy-na-stacji-paliw-nago/xdv07nt

  • 2. Data: 2018-08-14 12:26:47
    Temat: Re: Rosja czyli swiatowo.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-08-18 o 08:48, ń pisze:
    > Zaciekawił mnie filmik - zobaczcie, ile terminali płatniczych ma za
    > kontuarem sprzedawca:
    > www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/krasnodar-mloda-kobieta
    -robila-zakupy-na-stacji-paliw-nago/xdv07nt

    Sporo, choć ich część nie musi być terminalami kartowymi, a łużyć do
    obsługi kart paliwowych.

  • 3. Data: 2018-08-14 21:26:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2018 08:48:03 +0200, ń napisał(a):
    > Zaciekawił mnie filmik - zobaczcie, ile terminali płatniczych ma za kontuarem
    sprzedawca:
    > www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/krasnodar-mloda-kobieta
    -robila-zakupy-na-stacji-paliw-nago/xdv07nt

    W jednej sieci darmowo Visa, w drugiej MC, w trzeciej Amex :-)

    J.