  • 1. Data: 2018-08-20 17:01:36
    Temat: PKOBP - z linuxa i jakie wyciągi firmowe
    Od: marios <d...@f...gd>

    Cześć
    Kilka banków już zwiedziłem, zaczynając od BPH,Meritum,Alior,

    Zazwyczaj mam problemy pod Linux-em, o ile strona działa jako tako, to
    najczęściej problem pojawia się przy podpisywaniu przelewu - zwyczajnie coś
    się zawiesza, brak komponentu itd.

    Obecnie jestem w DB, po zmianie interface nie podpisuje mi przelewów w FF
    (konsola przeglądarki sypie problemami z definicjami tablic - znaki CR/LF),
    w Chromium idzie podpisać.

    2. Jeżeli dla konta firmowego mam podany adres korespondencyjny, to często
    potem dostaję wyciąg w postaci:

    TU NAZWA FIRMY
    NIP; xxx-xxx-xx-xx
    Adres Korespondencyjny

    Czego ja nie chcę, bo firmę prowadzę pod adresem zameldowania a nie
    korespondencyjnym (nie jest to też miejsce "wykonywania" DG) i na wyciągu
    mam w sumie jakąś bzdurę napisaną (w DB zgłaszałem - poprawili nawet, i
    chyba w Alior tez zgłaszałem i tez poprawili) .

    1. Czy WWW PKOBP działa dobrze pod linuxem?
    2. Czy ktoś ma przypadek z wyciągami tak jak ja i te wyciągi mają dopisany
    adres firmy a nie korespondencyjny (korespondencyjny tylko jako adres na
    kopercie).

    Nie chcę zakładać konta tylko po to aby przetestować sytuację.

  • 2. Data: 2018-08-20 17:16:00
    Temat: Re: PKOBP - z linuxa i jakie wyciągi firmowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W db daje się zrobić przelew czy utworzyć szablon w FF przy następującej kombinacji:
    - należy robić to w "oknie prywatnym",
    - daje się to zrobić przez kilka minut od zamknięcia zakładki z ST db i otwarcia
    nowego "okna prywatnego", w którym na nowo ładujesz ST db.

    Mam też szablon, którego nie da się usunąć ani edytować - a db twierdzi, że wszystko
    jest w porządku, ciekawe, czy wystarczy przeglądarka pod windows czy też musi być np.
    edge.

    "Dużego" PKO nie mam, ale inteligo pod FF+linux działa bez żadnych problemów.

    Inne dobrze działające FF+linux:
    - credit agricole,
    - millenium,
    - bz wbk,
    - citi,
    - ing (ale to wstępna opinia),
    - orange i mBąk,
    - lion's
    - kantor aliora.

  • 3. Data: 2018-08-21 09:40:01
    Od: marios <d...@f...gd>

> [...]
    musi być np. edge.

    > "Dużego" PKO nie mam, ale inteligo pod FF+linux działa bez żadnych problemów.

    Dziękuję.
    Te sposoby z oknami prywatnymi, owszem, dla mnie są do obejścia, ale tam
    gdzie ja to i żona zazwyczaj jest i raczej karkołomne tłumaczenie będzie.

    Ale bank chcę zmienić z innego powodu, zagrożony DB mnie sprzedał do WBK, na
    jesieni migracja miała być, a nie chcę być w WBK i >=1/2 wymienionych powyżej.

    Chodzi o ulokowanie większej kwoty (jak dla kogo jest duża) w miarę
    bezpiecznym banku, którego znowu gdzieś nie sprzedadzą i nie będę musiał
    czytać na necie że ma za duży procent zatrutych akcji i może upaść i tam takie.
    PKO BP wydaje się stabilnym miejscem, ale może jestem w błędzie.
    I chyba Alior, z którego wyszedłem ~3 lata temu bo zaczął mnie wkurzać
    wysokimi opłatami (wtedy pod linuxem WWW chyba było OK).
    Do Pekao czuję awersję.
    Ale to w sumie na osobny wątek..

  • 4. Data: 2018-08-22 10:11:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Aug 2018 17:01:36 +0200, marios <d...@f...gd>
    wrote:
    > 1. Czy WWW PKOBP działa dobrze pod linuxem?

    Mi tak.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2018-08-25 17:24:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2018 17:01:36 +0200, marios napisał(a):

    > Zazwyczaj mam problemy pod Linux-em

    Z doświadczenia ci powiem że Opera działa kijowo i nawet nie ma co
    próbować, FF tak sobie a na pewno dobrze działa Chromium.
    --
    Jacek
    I hate haters.