  • 1. Data: 2018-08-17 05:50:08
    Temat: Alior Bank, adresy...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    W Alior banku nowy kilent może założyć np. lokatę przez internet.
    Dane dołączone do przelewu mają się zgadzać z danymi podanymi w
    formularzu Aliora bo są jednocześnie "weryfikacją". Ale Alior
    rozróżnia 3 adresy: zamieszkania, zameldowania i korespondencyjny.
    Które banki jeszcze tak mają? Bo chyba w większości jak adres
    "główny" (zamieszkania/zameldowania) i ew. do korespondencji.
    Zagadka: z którym, zamieszkania czy zameldowania będzie porównywany
    adres dołączony do przelewu zakładającego lokatę? Wystarczy, że zgadza
    się z jednym z nich? Bo chyba banki nie przekazują sobie już 2 lub
    3 adresów?...
    Na infolinii nie potrafili odpowiedzieć. Ale wg nich doklejany
    do wychodzących z Aliora jest "zamieszkania". Może to właśnie ten?
    W formularzu występował jako pierwszy i ew. 2 pozostałe opcjonalnie
    gdy są inne.
    Ktoś sprawdzał?

    Arek

  • 2. Data: 2018-08-17 09:59:28
    Temat: Re: Alior Bank, adresy...
    Od: z <...@...pl>

    A Wy się dziwicie że ja się dziwię że wszystkie przelewy nie są
    natychmiastowe i 24/h 7 dni w tygodniu. :-)

    Gdyby nie było takich reliktów przeszłości to i był by porządek z datami
    i każdy by wiedział gdzie dziś są jego pieniądze... :-)

  • 3. Data: 2018-08-17 10:10:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Sprawdź sobie, przelewając do innego banku, jaki adres dokleja Ci bank, z którego
    masz zamiar weryfikować, i w aliorze podaj ten adres.
    Ew. później sobie zmienisz ten do korespondencji, jeśli potrzebujesz.

  • 4. Data: 2018-08-20 05:43:55
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Dawid Rutkowski napisał(a) w wiadomości:
    <3...@g...c
    om>...
    >Sprawdź sobie, przelewając do innego banku, jaki adres dokleja Ci bank, z którego
    masz
    zamiar >weryfikować, i w aliorze podaj ten adres.

    To wiem..
    Tylko nie wiem czy z tym adresem będzie porównywany "aliorowski"
    adres "zamieszkania" czy "zameldowania".

    >Ew. później sobie zmienisz ten do korespondencji, jeśli potrzebujesz.

    Tu nie ma problemu.

    Arek

  • 5. Data: 2018-08-20 08:51:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 05:44:01 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
    > Dawid Rutkowski napisał(a) w wiadomości:
    > <3...@g...c
    om>...
    > zamiar >weryfikować, i w aliorze podaj ten adres.
    >

    > To wiem..
    > Tylko nie wiem czy z tym adresem będzie porównywany "aliorowski"
    > adres "zamieszkania" czy "zameldowania".

    Toż Tobie napisał ze zakładając konto w Aliorze podaj zamieszkania, zameldowania i
    korespondencji ten adres co dokleja się do przelewów z banku którego będziesz wysyłał
    przelew weryfikujący.

  • 6. Data: 2018-08-22 07:16:44
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Kris napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    om>...

    >Toż Tobie napisał ze zakładając konto w Aliorze podaj zamieszkania,
    >zameldowania i korespondencji ten adres co dokleja się do przelewów
    >z banku którego będziesz wysyłał przelew weryfikujący.

    Niekiedy potrzebowałem by adres doklejany przez bank (co za idiota
    w ogóle to wymyślił?!) był inny niż zameldowania. Zwłaszcza, że
    odbiorcy przelwów to też czasem idioci.
    Z drugiej strony nie chcę pisać nieprawdy.
    Żądanie oddzielnie adresów zamieszkania i zameldowania przez
    Aliora jest chyba wyjątkiem. Dotychczas spotykałem się z jednym
    zamieszkania/zameldowania.
    Teraz nie będę już sprawdzał.

    Arek