  • 1. Data: 2002-02-11 09:37:35
    Temat: [PKO BP] - kredyt odnawialny
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy ktoś z Was próbował zwiększać dostępny limit kredytu odnawialnego w
    Superkoncie? Są jakieś problemy albo triki?

    Pzdr
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-02-11 09:52:04
    Temat: Re: [PKO BP] - kredyt odnawialny
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Andrzej" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy ktoś z Was próbował zwiększać dostępny limit kredytu odnawialnego w
    > Superkoncie? Są jakieś problemy albo triki?

    ja
    żadnych problemów - prowizja 0,5% od zwiększonej kwoty
    czeka się tydzień-dwa
    jeśli miałeś regularne wpływy to bezproblemowo ich sześciokrotność

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-02-11 10:25:46
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > czeka się tydzień-dwa
    > jeśli miałeś regularne wpływy to bezproblemowo ich sześciokrotność

    A czy czasem od dzisiaj (11.02) PKO nie obiniża oprocentowania kredytów ?

    Pozdrawiam
    -As-

  • 4. Data: 2002-02-11 10:53:21
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    > A czy czasem od dzisiaj (11.02) PKO nie obiniża oprocentowania kredytów ?

    tak .. AŻ O .... 0,7 % :(((

    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-02-11 11:47:37
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak .. AŻ O .... 0,7 % :(((
    >
    > Piotr Orzechowski

    Ale średnio o 1.5% :).

    -As-

  • 6. Data: 2002-02-13 16:10:28
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Od marca będzie 1% :((, więc lepeij się pośpiesz.
    >
    > Axe

    Chyba jednak dla "kredytu odnawialnego" zostało 0.5%.
    1.0% natomiast dotyczy "kredytu gotówkowego dla posiadacza rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniwoego (SUPERKONTA, SUPERKONTA STUDENT, ZŁOTEGO KONTA)"

    Pozdrawiam
    AsTak

  • 7. Data: 2002-02-13 17:08:11
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

  • 8. Data: 2002-02-13 18:16:54
    Od: <r...@p...onet.pl>

    KONTA)"

    > Chyba jednak nie ;-) Za Expanderem:
    > "PKO BP podwyższy także średnio o 0,5 pkt proc. prowizje pobierane przy
    > udzielaniu kredytów. Udzielenie kredytu odnawialnego będzie posiadaczy
    > rachunków kosztować 1 proc., a nie 0,5 proc. jak dotychczas.

    Ja cytowałem TOiP PKO BP, Ty cytujesz Expandera - komu mam wierzyć.

    Pozdrawiam
    AsTak
    p.s. Już kilka razy zauważyłem nieścisłości w wiadomościach podawanych przez
    Expandera, nawet do nich pisałem - bez reakcji.

  • 9. Data: 2002-02-13 19:11:03
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On 13 Feb 2002 17:10:28 +0100, <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    "PKO BP podwyższy także średnio o 0,5 pkt proc. prowizje pobierane przy
    udzielaniu kredytów. Udzielenie kredytu odnawialnego będzie posiadaczy
    rachunków kosztować 1 proc., a nie 0,5 proc. jak dotychczas. Również
    odnowienie i podwyższenie limitu kredytowego będzie kosztować 1 proc. kwoty
    pożyczki. Prowizja za udzielenie kredytu gotówkowego dla klientów banku
    wzrośnie do 2 proc, a za przyznanie pożyczki na zakup pojazdu lub sprzętu
    technicznego będą oni musieli zapłacić 1,5 proc. kwoty kredytu.
    "

    pozdrawiam

    Axe

  • 10. Data: 2002-02-13 22:27:21
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    NIe wiem skad cytowales PKO, ale podwyzka prowizji od 1 marca to fakt.
    I jest tak jak podano powyzej - 1 % od kredytu odnawialnego, 2 - gotowkowy
    dla Superkonta, 3 - gotowkowy dla pozostalych... A za wydanie czeku - 1 zł
    za 1 czek
    Pozdr
    Konrad