  • 11. Data: 2002-02-14 11:50:36
    Temat: Re: [PKO BP] - kredyt odnawialny
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On 13 Feb 2002 19:16:54 +0100, <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja cytowałem TOiP PKO BP, Ty cytujesz Expandera - komu mam wierzyć.

    Znaczy masz w ręku papierowy ? Czy cytujesz, ze stron PKO BP. jesli ze
    stron, to oni wrzucają nowe (aktualne) stawki dopiero, gdy zaczynają
    obowiązywać (najwyżej dzień wcześniej), już wielokrotnie to zauważylem, gdy
    chciałem się dowiedzieć do ilu % spadnie kredyt w ROR (aktualnie jest cały
    czas stara TOiP, która w zasadzie jeszcze obowiązuje). Jeśli cytowałeś z
    papierowego, nowego taryfikatora, to ok., sorry.

    Axe