  • 1. Data: 2006-09-01 20:24:19
    Temat: PKO BP i Inteligo
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Witam

    Podobno PKO BP zintegrowal znacznie lepiej swoj system informatyczny z
    Inteligo a co za tym idzie, przelewy miedzy "bankami" odbywaja sie znacznie
    szybciej.
    Link do zrodla:
    http://blog.kuponline.pl/szybsze-transakcje-pko-bp-v
    ia-inteligo.htm Czy ktos
    juz to sprawdzil?

  • 2. Data: 2006-09-01 22:07:31
    Temat: Re: PKO BP i Inteligo
    Od: LM <p...@n...sig>

    Grzegorz pisze 01-09-2006 22:24:
> [...]
    > Inteligo a co za tym idzie, przelewy miedzy "bankami" odbywaja sie znacznie

    Jeżeli chodzi o wpłaty w okienku - tak. Pieniądze od razu są na koncie
    Inteligo.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 3. Data: 2006-09-02 06:49:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    LM napisał(a):

    > Jeżeli chodzi o wpłaty w okienku - tak. Pieniądze od razu są na koncie
    > Inteligo.

    Nie tylko wpłaty w okienku. W ogóle transfery między PKO a inteligo (w
    obie strony) są _prawie_ on-line.

    Nie dotyczy agencji PKO, gdyż one same nie są online...

  • 4. Data: 2006-09-02 19:23:55
    Od: LM <p...@n...sig>

    Wojciech Nawara pisze 02-09-2006 08:49:

    > Nie tylko wpłaty w okienku. W ogóle transfery między PKO a inteligo (w
    > obie strony) są _prawie_ on-line.

    Wierzę, po prostu nie mam możliwości sprawdzenia, jak to wygląda z
    przelewami.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk