  • 1. Data: 2006-09-01 20:41:43
    Temat: Karta przedplacona i dziwny przypadek :)
    Od: "Jarooo" <n...@m...pl>

    Witam!
    Jestem posiadaczem karty przedlaconej VISA jednego z naszych rodzimych
    bankow i ostatnio zostalem zaskoczony faktem, ze karta nadal jest
    akceptowalna w punkatch sprzedazy mimo tego, ze na karcie sa pustki, w
    regulaminie do karty wyraznie jest napisane, ze wszelkie transakcje sa
    mozliwe do wysokosci srodkow na niej zgromadzonych. Czy ktos sie spotkal z
    takim przypadkiem ?

  • 2. Data: 2006-09-01 20:58:09
    Temat: Re: Karta przedplacona i dziwny przypadek :)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarooo" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    Nie każda transakcja jest sprawdzana na okoliczności posiadania środków na
    rachunku.

  • 3. Data: 2006-09-02 07:25:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie każda transakcja jest sprawdzana na okoliczności posiadania środków
    > na rachunku.

    Kartą electronic use only - każda.

  • 4. Data: 2006-09-02 07:26:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jarooo napisał(a):
> [...]
    > regulaminie do karty wyraznie jest napisane, ze wszelkie transakcje sa
    > mozliwe do wysokosci srodkow na niej zgromadzonych. Czy ktos sie spotkal z

    A sprawdź saldo. Może nie jesteś z jakiegokolwiek powodu świadom, że
    jednak tam są środki?

  • 5. Data: 2006-09-02 07:58:30
    Od: "Jarooo" <n...@m...pl>

    Jestem na 100% pewien, że na karcie nie było wiecej jak 1 zloty. W
    poniedziałek przejdę się do banku po wyciąg z karty może coś się wyjaśni.
    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:edbbnf$2le$2@news.elsat.net.pl...

  • 6. Data: 2006-09-02 10:19:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jarooo"
    > Jestem na 100% pewien, że na karcie nie było wiecej jak 1 zloty. W
    > poniedziałek przejdę się do banku po wyciąg z karty może coś się
    > wyjaśni.

    w takim razie nie jest to eKarta ING - ona nie ma wyciągów :-)
    Ja nie mam nigdzie karty, która nie miałaby podglądu przez Internet
    - to jest najlepsza kontrola tego co się dzieje
    *** blad ***

  • 7. Data: 2006-09-02 14:27:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > Kartą electronic use only - każda.

    Chyba "magnetic use" :-)
    Taka karte takze mozna obciazyc bez autoryzacji (i takie przypadki
    sie zdazaja, choc niezbyt czesto, i raczej nie w normalnych sklepach).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2006-09-02 19:42:41
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > A sprawdź saldo. Może nie jesteś z jakiegokolwiek powodu świadom, że
    > jednak tam są środki?

    Ewentualnie jakaś blokada za jakąś dokonaną transakcję nie "zamieniła
    się" w obciążenie i kasa "wróciła". Jak obciążenie wreszcie "dojdzie",
    będzie z tego debecik :-P.

    Przemek

  • 9. Data: 2006-09-04 02:19:08
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    > Chyba "magnetic use" :-)
    > Taka karte takze mozna obciazyc bez autoryzacji (i takie przypadki
    > sie zdazaja, choc niezbyt czesto, i raczej nie w normalnych sklepach).

    Nie wiem czy mi sie wydaje , ale te dziwne terminale kasowe znajdujace sie
    np w sieci sklepow PLUS umozliwiaja zakupy nawet jak na KK jest pustynia :)

    Jace

  • 10. Data: 2006-09-04 13:34:07
    Od: "Jarooo" <n...@m...pl>

    Ja placilem na stacji benzynowej :) widac platnosci elektroniczne w Polsce
    nie sa jeszcze dopracowane ;)
    Uzytkownik "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> napisal w wiadomosci