  • 1. Data: 2006-09-01 12:50:36
    Temat: jak przeslac pieniadze z zagranicy
    Od: "gosc" <a...@v...pl>

    Witam,

    z zagranicy chcialbym zrobic transfer pieniedzy na swoje konto w Polsce - jak to
    mozna zrobic ?
    Czy jesli dam numer konta w mbanku, to z banku zagranicznego to sie da zrobic ?
    Na razie paypal jeszcze nie dziala, nie mam za bardzo pomyslu...

  • 2. Data: 2006-09-01 13:23:11
    Temat: Re: jak przeslac pieniadze z zagranicy
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    gosc wrote:
    > Witam,
    >

    > z zagranicy chcialbym zrobic transfer pieniedzy na swoje konto w Polsce - jak to
    > mozna zrobic ?

    Zlecic przelew w swoim banku za granicą.
    Iść do Western Union, albo skorzystać z Money Gram.
    Wysłąć czek
    wysłać kartę typu prepaid
    Wysłać przez moneybookers.com, albo paypal
    przywieźć gotówkę

    > Czy jesli dam numer konta w mbanku, to z banku zagranicznego to sie
    da zrobic ?

    tak.

  • 3. Data: 2006-09-01 16:58:02
    Od: stalker <x...@o...pl>

    Jesli masz konto w banku zagranicznym, mozesz otworzyc konto walutowe w
    polsce w walucie ktora chcesz przelewac i na to konto dopiero mozesz
    przeslac kase. nie mozesz przeslac waluty na konto zlotowkowe. Przelew
    bankowy jest tanszy od przekazow.
    Citibank jest dosc popularny na swiecie i masz dostep do konta 24/h
    przez telefon i internet, otwierasz konto w zlotowkach i potem otwierasz
    subkonto w walucie.minusy to stosunkowo wysokie oplaty za konto i za
    karte bankowatowa oraz obsluga w banku (bycmoze ja trafilem na jakies
    slamazary).

    Pozdrawiam

    Stalker

  • 4. Data: 2006-09-01 21:43:32
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    Użytkownik "stalker" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli masz konto w banku zagranicznym, mozesz otworzyc konto walutowe w
    > polsce w walucie ktora chcesz przelewac i na to konto dopiero mozesz
    > przeslac kase. nie mozesz przeslac waluty na konto zlotowkowe.

    Bzdura. Moze cos stracisz na kursach, ale da sie.

  • 5. Data: 2006-09-02 08:20:28
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Jesli masz konto w banku zagranicznym, mozesz otworzyc konto walutowe w
    > polsce w walucie ktora chcesz przelewac i na to konto dopiero mozesz
    > przeslac kase. nie mozesz przeslac waluty na konto zlotowkowe.

    co to za bank masz, który nie słyszał o przewalutowaniu, albo Ci nie pozwala
    przelewow spoza Polski przyjmowac?

    Wojtek