  • 11. Data: 2006-08-11 05:46:04
    Temat: Re: PKO BP Trudny weekend
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bestseller" <b...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:1uk4u1hsmwgcq$.d52nv6250vs7$.dlg@40tude.net...

    > Czy w końcu po dokonaniu wpłaty na Inteligo w PKO BP kasa będzie od razu
    na
    > koncie?

    1. Tam wyżej to jest mowa o PKO Inteligo czyli usludze do Superkonta. Konto
    Inteligo nie będzie mialo przerwy (teoretycznie...;-))
    2. Już teraz tak jest, że po wpłacie w oddziale na KONTO Inteligo srodki sa
    widoczne po kilku minutach.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2006-08-11 07:25:46
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >"jeszcze nigdy tak nie bylo, zeby wszystko gut chodzilo".
    > zawsze ale to zawsze sa jakies kfiatki przy tak ogromnych projektach

    Dokladnie o to - po prostu wyjales mi spod palcow;)

    pzdr.

  • 13. Data: 2006-08-11 07:36:03
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Dokladnie o to - po prostu wyjales mi spod palcow;)

    staaary ;)
    przerabialem w swoim zyciu kilka migracji,upgrade'ow i integracji
    systemow bankowych jak i kartowych wiec znam ten "gorzki" chleb ;)
    rok roboty, czesto i wiecej, masa ludzi zaangazowanych i ciezki zapier...
    a i tak koniec koncow jakies g*wno zawsze wyplynie na wierzch,
    wieksze mniejsze ale nie ma inaczej. tego sie po prostu nie da uniknac.
    mozna jedynie minimalizowac jak sie da. to sa zbyt skomplikowane i zalezne
    procesy. jesli ktos mysli inaczej to nigdy nie mial osobiscie z podobna sfera
    do czynienia i najwyrazniej zyje w jakiejs ksiazkowo-akademicko-
    consultingowo "idyll delusion" ;)

    SW