eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PKO BP] Nie mój problem... › [PKO BP] Nie mój problem...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "corner" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [PKO BP] Nie mój problem...
    Date: Tue, 29 Jun 2004 12:33:37 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <cbrgdj$kas$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pm3.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1088505076 20828 217.99.93.3 (29 Jun 2004 10:31:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jun 2004 10:31:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:306117
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam taki problem: Kupiłem sobie niedawno nowy telefon, pociągnęło to za sobą
    nowy numer. A na ten numer codziennie rano dostaję sms ze stanem konta kogoś
    z Lublina, a dokładnie z II oddziału w Lublinie. Wiem, że nie jest bogaty,
    więc po co wydawać mu pieniądze na usługę, z której korzystam ja.
    Nie muszę chyba dodawać, że nie chcę jej używać. Dzwoniłem do centrali PKO
    BP, ale pani powiedziała: "O rany! Przełączę pana!" po kilku minutach
    oczekiwania, miły głosik z TP SA: "Abonent czasowo odłączony" - nikt mnie
    nie chciał odebrać?
    Co mam zrobić, żeby to wyłączyć? (Mam jeszcze prawdopodobne nazwisko faceta,
    bo ktoś dzwonił i pytał się o niego).
    Tyle problemów z telefonem... Nie spodziewałem się...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1