eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Superobsługa w CDM Pekao SA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2003-10-20 16:51:16
    Temat: Superobsługa w CDM Pekao SA
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@g...pl>

    Witam wszystkich,

    3.10 poszedłem do CDM PEKAO SA zlecić sumorzenie jednostek GTFI OS. i
    wyjechałem za granicę. Po powrocie 15.10 nie zastaem środków na rachunku a w
    GTFI powiedzieli, że takiego zlecenia nie ma w systemie. Po chwili zadzwoniła
    do mnie pani z CDM i powiedziała, że skoro nie podałem, że rejestr jest
    wspólny z żoną - to nie mogli zrealizować tego zlecenia. Poprosiła mnie o
    odwiedzenie jakiegoś POKu raz jeszcze, ale 16.10 rano znowu wyjechałem no i
    pofatyguję sie do POKu jutro. Już nawet nie mam ochoty sprawdzać ile dziś
    jestem w plecy na GTFI OS & CDM Pekao do kupy.

    To, że podałem, że rejestr jest wspólny z żoną (podobnie jak konto bankowe) -
    to jestem pewien. Poza tym numer rejestru pani spisywała z Potwierdzenia
    Transakcji, gdzie wszystko jest. Zresztą sama się mnie pytała czy chodzi o
    umorzenie z mojego rejestru indywidualnego czy ze wspólnego (mam dwa). A poza
    tym to chyba widzi to w systemie kto jest właścicielem?

    Tak czy owak podpisałem zlecenie, gdzie figuruję jako właściciel tylko ja.
    No - ale tylko ja zlecałem (tak można) a nie ja z żoną - więc uznałem, że tak
    ma być. Zresztą ta kobieta też chyba tak myślała tylko potem im się coś
    zapewne pogryzło z GTFI i olali sprawę. Nawet nie zadzwonili do mnie, że ze
    zlecenia nici. To wkurza. Wkurza też zwalenie winy na mnie.

    No i co radzicie zrobić? Odpuścić. W sumie to pewnie z trochę % jestem w
    plecy ale w sumie to <100 zł. będzie. Jeśli juz się chandryczyć to chyba
    tylko o zasady, zresztą zaraz znów wyjeżdżam i... eh, szkoda słów.

    Pozdrawiam
    Szymon Bzoma

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2003-10-20 17:20:33
    Temat: Re: Superobsługa w CDM Pekao SA
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Szymon Bzoma"
    > No i co radzicie zrobić? Odpuścić. W sumie to pewnie z trochę % jestem w
    > plecy ale w sumie to <100 zł. będzie. Jeśli juz się chandryczyć to chyba
    > tylko o zasady, zresztą zaraz znów wyjeżdżam i... eh, szkoda słów.

    Odpuścić, bo szkoda nerwów. I aktywować dostęp internetowy:
    https://www.ofi.pl/efund/index.asp

    Bogdan B.



  • 3. Data: 2003-10-20 19:17:31
    Temat: Re: Superobsługa w CDM Pekao SA
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> napisał(a):

    > Odpuścić, bo szkoda nerwów. I aktywować dostęp internetowy:
    > https://www.ofi.pl/efund/index.asp

    Hej,
    Dzieki za rade, używałem GTFI właśnie jako w pełni internetowego. Tyle, że
    okazało się, że pieniędzy nie zwracają na konto, z którego się zasila rejestr
    tylko trzeba je zdefiniować. Poszedłem do POKu w realu, żeby było szybciej :)

    Pozdrawiam
    Szymon

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2003-10-21 08:45:13
    Temat: Re: Superobsługa w CDM Pekao SA
    Od: "" <f...@W...pl>

    >
    > > Odpuścić, bo szkoda nerwów. I aktywować dostęp internetowy:
    > > https://www.ofi.pl/efund/index.asp
    >
    Nie odpuszczaj - to nie kwestia nerwów.
    Napisz pisemną reklamację opisująca całe wydarzenie i wystąp o wyplatę środków
    w wysokości którą powinieneś dostać w przypadku realizacji niezrealizowanego
    zlecenia umorzenia.
    W zależności od tego jak postąpią albo weź pieniądze albo napisz skargę do
    Urzędu KPWiG (Departament Domow Maklerskich).

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1