  • 1. Data: 2004-02-27 20:24:31
    Temat: Polecisz kartę Citibanku znajomym?
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Rozpoczęła się promocja w ramach której dotychczasowi posiadacze kart
    kredytowych Citibanku mogą polecać je swoim znajomym. Polecenie karty
    jednej, dwóm lub trzem osobom premiowane jest nagrodą pieniężną.
    Osoby rekomendowane zapłacą za wydanie karty 75 zł. Jeżeli jednak do końca
    lipca 2004 roku wykonają nią transakcje o wartości co najmniej 200 zł, to
    opłata ta zostanie im zwrócona.

    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=665

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-02-28 01:08:29
    Temat: Re: Polecisz kartę Citibanku znajomym?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > lipca 2004 roku wykonają nią transakcje o wartości co najmniej 200 zł, to

    Polecę... do Citka zamknąć rachunek KK. Bo w końcu dostałem kredytówkę z
    Multi i nie będę się już martwił terminem spłaty i horendalnymi
    opłatami/odsetkami w wypadku opóźnienia. W Multi zresztą bez łachy dostałem
    kredyt 1,5 raza większy niż w Citku, choć dla mnie to i tak znacznie za dużo
    :-).

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2004-02-28 10:08:49
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Feb 2004 02:08:29 +0100, BaLab wrote:

> [...]
    > kredyt 1,5 raza większy niż w Citku, choć dla mnie to i tak znacznie za dużo

    Znaczy w Multi nie ma terminu splaty zadluzenia. To ciekawe, ze jeszcze
    caly swiat nie wystapil o KK Multi. Gdybym wiedzial wczesniej, ze moge miec
    KK bez terminu splaty i z niskimi odsetkami, to wszystkie pozostale karty
    wyrzucilbym do kosza. Ale narazie z nimi zostane.

    vpw

  • 4. Data: 2004-02-29 07:19:07
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "vpw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > KK bez terminu splaty i z niskimi odsetkami, to wszystkie pozostale karty
    > wyrzucilbym do kosza. Ale narazie z nimi zostane.

    Masz słabą wyobraźnię ;>. Po prostu w Multi mogę zadeklarować, aby cała
    należność (albo minimalna kwota) została pobrana z konta, co zwalnia mnie z
    konieczności pilnowania terminów. A ponieważ mam w rachunku kredyt
    odnawialny > limit na karcie, to nie grozi mi, że będę musiał zapłacić
    100-200 zł dodatkowo tylko dlatego, że wyciąg na czas do mnie nie trafił.

    I polecę zamknąć konto KK w Citki, mimo, że jestem tzw. "founder member".

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-02-29 08:28:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message

> [...]
    >
    > I polecę zamknąć konto KK w Citki, mimo, że jestem tzw. "founder member".

    Masz slaba wiedze nt uslug dodatkowych oferowanych do karty Citi ;)

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 6. Data: 2004-02-29 09:14:32
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > Masz slaba wiedze nt uslug dodatkowych oferowanych do karty Citi ;)

    Co nie zmienia faktu, iż przy wyciągu na kwotę ok. 5000zl (1000euro) przelew
    (PZ) nie pójdzie. Tak wiec z tą karą to różnie może być ;)

  • 7. Data: 2004-02-29 09:45:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "WD" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:c1sahm$197$1@news.onet.pl...

    > Co nie zmienia faktu, iż przy wyciągu na kwotę ok. 5000zl (1000euro)
    przelew
    > (PZ) nie pójdzie. Tak wiec z tą karą to różnie może być ;)

    Czyzby? Jestem pewien, ze w srode spokojnie sie splaci moje 5kPLN :)

    Tabela nr 253/A/NBP/2003 z dnia 2003-12-31
    UGW 978 1 EUR 4,7170

    A czy pojdzie w kwietniu to okaze sie ostatniego dnia marca ;).

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 8. Data: 2004-02-29 09:51:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    przelew
    > (PZ) nie pójdzie. Tak wiec z tą karą to różnie może być ;)

    Faktycznie... w marcu pojdzie maksymalnie 4717PLN. Na szczescie rzadko
    robie jednorazowe zakupy na taka kwote ;).

    Maciej

  • 9. Data: 2004-02-29 10:24:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > Faktycznie... w marcu pojdzie maksymalnie 4717PLN. Na szczescie
    > rzadko robie jednorazowe zakupy na taka kwote ;).

    A ja nie chce mowic, ale ktos kikka miesiecy (to jzu hcyba mienlo tyle
    czasu?) temu mowil, ze Citi ostro pracuje nad poprawa oferty ;)
    Jak widac dalej lubi kosic za ubezpieczneie, podczas gdy taie Multi to samo
    daje bezpletnie... No coz. Pietno dla marketingu Multi, ze nie potrafi o tym
    glosno poweidziec.

  • 10. Data: 2004-02-29 10:54:06
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > A ja nie chce mowic, ale ktos kikka miesiecy (to jzu hcyba mienlo tyle
    > czasu?) temu mowil, ze Citi ostro pracuje nad poprawa oferty ;)

    W cuda chyba wierzysz ;-)) Musieli by chyba oprocentowanie podwyższyć, albo
    opłatę zwiększyć etc. ;-))
    Btw w Citi linia nadal jest za 18,99% !!!, podrożały też konta; w pekaosa spadło
    do 18,25% -ale podwyższyli prowizje za przyznanie o 1% ;)

    --
    W.