  • 11. Data: 2003-02-14 10:35:15
    Temat: Re: PEKAO - ma nas gdzies
    Od: z...@p...onet.pl

    ciach
    > ooooooo - a na kiedy to są dane (bo nie jest napisane)?
    oooooooo a moze to nie jest juz strona PeKaO a moze wnioski o zalozenie konta
    tez juz nie sa aktualne a moze juz nie ma tego banku a moze teletubisie maja po
    1% akcji a my o ty m nie wiemy, chyba nie tedy droga :-) jak juz bank cos
    podaje na stronach to powinno to byc wiarygodne chyba ze strony robi im MF. :-)
    Chociaz znam taki bank ktory pokazuje ludzi(zdjecia) szczesliwych z tego ze
    ulokowali tam pieniadze a tak naprawde sa to autorzy strony, dziewczyna i
    ojciec jednego z nich :-) i uwazam to tez za nieuczciwe
    pozdrowka

  • 12. Data: 2003-02-14 10:36:33
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > jeśli chodzi o szkody majątkowe masz rację - natomiast w ubezpieczeniach na
    > życie nie ma takiego ograniczenia

    a te NNW? Jak mam np. 3 takie to przy zlamaniu reki dostane 3 odszkodowania?

  • 13. Data: 2003-02-14 12:58:52
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Wilczek,
    w wiadomości <b2igu4$dt6$1@korweta.task.gda.pl> z 2003-02-14 11:36:33
    przeczytałem:

    > a te NNW? Jak mam np. 3 takie to przy zlamaniu reki dostane 3 odszkodowania?

    a czemu nie?
    moj syn ma polisy w PZU i Alianz i po wypadku dostal dwa ubezpieczenia - w
    dodatku kazde mu dalo inna stawke procentowa i (rzecz jasna) mialo inna
    kwote od procentu.
    --
    Laik
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2003-02-14 13:52:41
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > dodatku kazde mu dalo inna stawke procentowa i (rzecz jasna) mialo inna

    to niezle,
    to zostawie sobie konto w KB :-) chocby dla tego NNW na 10,000 pln :->

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 15. Data: 2003-02-14 16:43:33
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Wilczek,
    w wiadomości <b2isds$j52$1@korweta.task.gda.pl> z 2003-02-14 14:52:41
    przeczytałem:

    > to niezle,
    > to zostawie sobie konto w KB :-) chocby dla tego NNW na 10,000 pln :->

    ale tam sa bardzo scisle okreslone i ograniczone przypadki wyplaty
    odszkodowania. wlasnie przegladalem swoje polisy.
    --
    Laik

  • 16. Data: 2003-02-14 19:29:48
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > jeśli chodzi o szkody majątkowe masz rację - natomiast w ubezpieczeniach
    na
    > życie nie ma takiego ograniczenia

    WKF: NNW jest zaliczane do grupy ubezpieczen majatkowych (AFAIR). Co nie
    przeszkadza otrzymac odszkodowania z kazdej polisy.

    Karol

  • 17. Data: 2003-02-18 18:49:08
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Miron" <0...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    >
    > Nie wiem jak Wy, ale ja jestem oburzony tym co bank wprowadza od 1
    marca.
    > Średnio podwyżka za prowadzanie konta o 20%.

    Nie zwróciłem uwagi, czy już było, więc na wszelki wypadek podaję:
    zmiany nie dotyczą Eurokonta WWW (z dziziejszej odpowiedzi na zapytanie
    pocztą wewnętrzną). Nie wiem tylko, czy to tak na zawsze, aż do...
    wymarcia (?) EK WWW, czy tylko z opóźnieniem i być może na innych
    zasadach. W sumie EK WWW w ostatnich latach było wyjątkowo "spokojne" w
    porónaniu z klasycznym Eurokontem.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl