    From: "Miron" <0...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PEKAO - ma nas gdzies
    Date: Thu, 13 Feb 2003 15:30:05 +0100

    Witam

    Nie wiem jak Wy, ale ja jestem oburzony tym co bank wprowadza od 1 marca.
    Średnio podwyżka za prowadzanie konta o 20%.

    Na pięknej reklamówce podają co zyskamy (3/4 rzeczy z których 90% osób nie
    skorzysta)

    Pakiet pomocowy:
    - mogę wezwać lekarza jak w domu spotka mnie nieszczęśliwy wypadek i
    nigdzie więcej(kto łamie nogę w domu, prawdziwa rzadkość),
    - holowanie samochodu, ale jak stanie się to 30 kilometrów od miejsca
    zamieszkania (dwa razy miałem holowanie ale w ramach Warszawy, poza tym mam
    ubezpieczenie samochodu w którym to samo mam)

    Pekao24 - świetna usługa tylko, że w moim banku jeszcze nie działa, podobno
    w tym roku będzie - może będzie może nie.

    Dlaczego większość usług oferowanych w ramach konta to elementy związane z
    ubezpieczeniem - to jest bank czy firma ubezpieczeniowa? Widzę, że bank za
    wszelką cenę chce sponsorować działalność firmy "Towarzystwo Ubezpieczeniowe
    Allianz " za naszą kasę.

    Ja oczekuję, że bank, będzie się rozwijał w kierunku zwiększania
    funkcjonalności rachunku i opcji z których mogę korzystać, a nie bank wciska
    mi wszystko co tylko wymyśli, każe za to płacić i uważa że wszyscy na to
    czekali.

    Jest obecnie tyle banków, które oferują znacznie lepsze warunki, więc ja już
    od nich odchodzę.

    Pozdrawiam
    miron