  • Data: 2002-08-23 16:28:49
    Temat: Re: PEKAO SA bye baj baju bye bye
    Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > e tam przesadzacie :-)

    nie dawno już grządek nie kopałem

    > jak tam ma konto juz sporszy kawalek czasu ui zadowolony jestem
    > doboolowo
    > 1 - dali mi - jako bezrobotnemu bumowi - debecik = 300 zl  (co prawda
    > musialem w tym celu przepuscic przez to konto kilka tys aby mi
    > uwierzyli ze jako bum mam kasze:-)
    > 2 = maja prymitywny offlinowy bankomat ktory moge na spokojnie orznac

    bardzo prywitywny bankomat. Dwa razy z rzędu dwa kolejne bankomaty w centrum
    dużego miasta obsługiwane przez dwa różne oddziały pokwitowały wypłatę 1000 PLN
    podczas gdy pierwszy podał 000 PLN zaś drugi podał 750 PLN reszta się
    pośliznęła. To już nie jest off line tylko off off.

    > na 2300 jesli mi trzeba :-)
    > 3 - paniusie z banku uprzejme

    jedyny plus. a minus? przez 60 minut Pani zawodziła: taki klient i odchodzi? a
    dlaczego?

    > 4 - w kolejce rzadko stoje (moze to dlatego ze na wsi, no to
    > naturalne)

    czas oczekiwania w kolejkach od czterech lat NIGDY nie spadł poniżej
    przeciętnych trzech kwadransów. Rekord to 25 minut. Drugi rekord (naprawdę
    musiałem) to 1 godzina 50 minut.

    > i w ogole jestem zadowolony - POLECAM!! :-))

    a ja nie - NIE polecam. ODradzam.