  • 1. Data: 2002-09-02 10:08:30
    Temat: PBK/BPH - Kasa na koncie, ale nie na karcie !!!
    Od: k...@p...onet.pl

    Spotkało mnie następne rozczarowanie ze strony PBK-BPH.
    W sobotę wieczorem chciałem nabrać benzyny na stacji bezobsługowej.
    Wkładam kartę, jest połączenie, jest autoryzacja, na koniec odmowa.
    Ki diabeł. Dzwonię na automat, sprawdzam stan konta, środki dostępne.
    Wszystko ok.
    Próbuję kartą jeszcze raz, i następny. To samo, odmowa.

    Dzwonię na automat, ale tym razem czekam na konsultanta.
    Miła pani, sprawdzi stan konta, stan wystarczający.
    No to nie wie. Ale przełączy do kart.
    A tam pan mi mówi, że niestety, mimo że mam środki na koncie, od piątku, to nie będę
    miał ich "na karcie", w systemie kartowym, bo do systemu kartowego "przesyłane" są
    rano w dni robocze, a sobota nie jest dniem roboczym, ani niedziela, więc dopiero od
    poniedziałku będzie moja kasa do mojej dyspozycji.

    Tragedia.
    Następna informacja skłaniająca mnie do poważnego rozpatrzenia innych ofert.

    Mój brat bankowiec mówił mi, że przy fuzjach banków 1+1=1.5.
    Więc się szybko nie poprawi.

    Aha, pan od kart powiedział, że system zostanie poprawiony gdzies do października,
    jak przejdą całkowicie na system BPH, który jest dużo lepszy.

    A to wystarczy przecież rozwiązanie organizacyjne - przygnać w sobotę rano
    informatyków do roboty na 2 godziny, żeby wgrali stany kont do systemu kartowego.

    Frontem do klienta - w ich przypadku toi chyba oznacza jedynie, że podczas
    wysłuchiwania pretensji pracownik PBK/BPH stoi do klienta przodem.

  • 2. Data: 2002-09-03 08:58:11
    Temat: Re: PBK/BPH - Kasa na koncie, ale nie na karcie !!!
    Od: "radar" <m...@s...tenbit.pl>

    W wiadomości news:0c7b.00000294.3d73389d@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    wyklikał:

    > A to wystarczy przecież rozwiązanie organizacyjne - przygnać w sobotę
    > rano informatyków do roboty na 2 godziny, żeby wgrali stany kont do
    > systemu kartowego.

    Sio! Nie szanujesz czasu kolegów informatyków!
    A teraz na poważnie, w oddziałach PBK coraz częściej widuję bankomaty BPH.

    radar

  • 3. Data: 2002-09-03 09:18:16
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    radar napisał(a):

    > Sio! Nie szanujesz czasu kolegów informatyków!
    e tam, soboty sa najlepsze - polpak ma dobry transfer i filmy mozna
    garsciami sciagac ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2002-09-03 12:47:12
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

> [...]
    kartowego "przesyłane" są rano w dni robocze, a sobota nie jest dniem
    roboczym, ani niedziela, więc dopiero od poniedziałku będzie moja kasa do

    Brak korelacji pomiedzy saldami w tzw. "systemach kartowych" i tym co
    widzisz bezposrdenio na swoim koncie, nie jest niczym nowym.
    Zapraszam do PKO SA.
    Dopiero po nocnym przetworzeniu CKC obslugujace twoja Maestro widzi kase,
    ktora juz np: od 8:02 wisiala na Twoim koncie, bo ja tam wplacales.
    Dziala to zawsze w dwie strony, wiec o ile w pierwszym przypadku traci
    klient o tyle w odwrotnej sytuacji to Bank moze umoczyc d.... o co mi chodzi
    to sie domysl i dospiewaj sobie !!!

    Pozdrawiam

    Konrad

  • 5. Data: 2002-09-04 07:27:39
    Od: "radar" <m...@s...tenbit.pl>

    W wiadomości news:3D747E58.78BDDC95@go2.pl, RobertS wyklikał:

    > e tam, soboty sa najlepsze - polpak ma dobry transfer i filmy mozna
    > garsciami sciagac ;)

    wolę gdzieś pojechać z moją połową...

    --
    radar