  • 1. Data: 2002-09-02 09:35:22
    Temat: Jak działa konto do przedpłaconej ING?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Mam pytanie dotyczące przedpłaconej Maestro. Chodzi mi o "kartę podróżnika".
    Czy ona działa tylko za granicą, czy w Polsce też? I jak wyglada konto do tej
    karty? Czy to jest tak, że jak sobie przeleję na nią 500 PLN to muszę je wydać
    do końca płacąc kartą, czy też np. mogę te pieniadze wyciagnąć z banku lub
    przelać je na konto w innym banku?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-09-02 15:53:54
    Temat: Re: Jak działa konto do przedpłaconej ING?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik alexy <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@p...pl...
    > Mam pytanie dotyczące przedpłaconej Maestro. Chodzi mi o "kartę
    podróżnika".

    Tej kart jeszcze nie ma.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-09-03 09:26:43
    Od: p...@p...onet.pl

    > Mam pytanie dotyczące przedpłaconej Maestro. Chodzi mi o "kartę podróżnika".
    > Czy ona działa tylko za granicą, czy w Polsce też?

    Wszędzie, w Polsce też.

> [...]
    > do końca płacąc kartą, czy też np. mogę te pieniadze wyciagnąć z banku lub

    Możesz nią płacić i wybierać kasę z bankomatu. Przelewy działają tylko w jedną
    stronę: zasilanie konta karty.

    Jeżeli chcesz wiedziec więcej, to przejrzyj archiwum grupy lub odwiedź stronę
    ING lub zadzwoń na infolinię ING.

    Piotrek

  • 4. Data: 2002-09-03 09:28:34
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik alexy <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:0...@p...pl...
    > podróżnika".
    >
    > Tej kart jeszcze nie ma.

    Tej kart (czytaj: ta karta) już jest. Od wczoraj.

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-09-03 13:10:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Wszędzie, w Polsce też.

    W Polsce:
    - bankomaty ING - darmo
    - inne bankomaty - 5,00 zl

    Za granica - bankomaty - 3,0% bez minimum

    Bezgotowkowe w kraju i za granica - bez prowizji.
    Uwaga: przy transakcjach zagranicznych na koncie karty jest blokowana kwota
    o 4% wieksza, na pokrycie ewentualnych roznic kursowych. Po rozliczeniu
    zwracana.

    Przelewow brak - to nie ROR.
    Mozna oproznic w kasie ING placac 5,00zl prowizji, ale to przy likwidacji
    rachunku/karty.
    Mozna wyplacic w kasie innego banku placac 5,00zl prowizji.

    > Jeżeli chcesz wiedziec więcej, to przejrzyj archiwum grupy lub odwiedź
    stronę
    > ING lub zadzwoń na infolinię ING.

    Na stronie ING nie ma konkretnych informacji o karcie Podroznika. Tylko w
    tabeli prowizji (*.pdf) jest wymieniona.
    Wyglada na to, ze zastapi krajowa przedplacona (szkoda ladnego
    kwiatka...;-) - wydanie 9,00zl dla krajowej i miedzynarodowej (krajowa
    staniala!).
    Miedzynarodowa mozna miec "z nadrukiem imienia i nazwiska" za 15zl (2
    tygodnie czekania)

    IMHO niezly produkt za umiarkowana cene.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-09-04 08:10:39
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > W Polsce:
    > - bankomaty ING - darmo
    > - inne bankomaty - 5,00 zl

    > Za granica - bankomaty - 3,0% bez minimum
    ciekawe czy to bedzie taniej niz ve fortisa i przez jaka walute bedzie
    przeliczane to maestro
    kto pierwszy zrobi testy?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2002-09-05 08:12:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 3 Sep 2002 11:28:34 +0200, p...@p...onet.pl wrote:

    > Tej kart (czytaj: ta karta) już jest. Od wczoraj.

    A w jakimkolwiek oddziale juz jest fizycznie ?
    Bo we wtorkek mi sie jej zdobyc nie udalo. I chyba samych plastikow
    bedzie na razie bardzo niewiele.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-09-08 07:11:46
    Od: p...@p...onet.pl

    > A w jakimkolwiek oddziale juz jest fizycznie ?
    > Bo we wtorkek mi sie jej zdobyc nie udalo. I chyba samych plastikow
    > bedzie na razie bardzo niewiele.

    Nawet jesli w Twoim oddziale nie ma plastików, to możesz sobie zamówić jš z
    imieniem i nazwiskiem. Do Tojej galerii będzie bardziej pasowała
    spersonalizowana niż zwykła no-name.

    Piotrek

  • 9. Data: 2002-09-08 07:15:19
    Od: p...@p...onet.pl

    > ciekawe czy to bedzie taniej niz ve fortisa i przez jaka walute bedzie
    > przeliczane to maestro
    > kto pierwszy zrobi testy?

    Piszesz tak, jakby była to pierwsza karta w ING. Prawdfa jest taka, że ING
    wydaje od kilku lat Maestro (swego czasu dawali wszystkim posiadaczom ROR
    gratis).

    Z pewnoscia jest wiele osób, które płaciły swojš Maestro wydanš przez ING za
    granicš, więc należy tylko sprawdzić kurs.

    Piotrek

  • 10. Data: 2002-09-08 10:48:16
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Piszesz tak, jakby była to pierwsza karta w ING. Prawdfa jest
    > taka, że ING wydaje od kilku lat Maestro (swego czasu dawali
    > wszystkim posiadaczom ROR gratis).

    A nie slyszales o czyms takim, ze KAZDA karta moze byc inaczej rozliczana? I
    ze Maestro nie rowna sie Maestro, a Visa Visie (przyklad - Mastercard z Citi
    czy VE z PKO BP SA)?

    M.