  • 1. Data: 2002-09-02 08:08:48
    Temat: odnawianie pozyczki odnawialnej w Multibanku oraz VC
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    Mam pozyczke odnawialna (nie wykorzystuje ja obecnie) i powoli dobiega
    koniec jej okresu waznosci. Czy Multibank automatycznie przedluzy mi
    przynzani pozyczki o rok?
    Czy w takim wypadku znowu zabiora mi 1% prowizji?

    Boje sie korzystac z VC Multibanku, bo w razie kradziezy zlodzieje moga
    wykorzystac kwote wartosci calej pozyczki. Czy mozna wprowadzic jakies
    limity? Wiem, ze sa limity wyplat gotowkowych ale czy mozna rowniez
    zdefiniowac limit transakcji bezgotowkowych? Albo jak proponujecie rozwiazac
    ten problem?

    Wera

  • 2. Data: 2002-09-02 08:26:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > zdefiniowac limit transakcji bezgotowkowych? Albo jak proponujecie
    rozwiazac
    > ten problem?

    Ubezpiecz karte??? :) 2 zl miesiecznie

  • 3. Data: 2002-09-02 13:25:25
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Weronika Orzel" <w...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > przynzani pozyczki o rok?
    > Czy w takim wypadku znowu zabiora mi 1% prowizji?

    Pobiorą znowu prowizję - zgodnie z TOiP.

> [...]
    > limity? Wiem, ze sa limity wyplat gotowkowych ale czy mozna rowniez
    > zdefiniowac limit transakcji bezgotowkowych? Albo jak proponujecie

    Na razie nie można operować limitami na VC. Może używaj ubezpieczonej VE?

    K. Kowalski