  • 1. Data: 2002-09-02 07:47:08
    Temat: Kowalski w PKO BP :-)
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    "Stereotypowy pan Kowalski w jednej ze znanych kampanii bankowych był grany
    przez Brytyjczyka z krwi i kości. - Odpowiadała nam sylwetka i elegancja
    tego aktora - wyjaśnia Kot Przybora, którego agencja przygotowywała tę
    kampanię. - Akurat w Polsce nie znaleźliśmy nikogo, kto spełniałby nasze
    oczekiwania."

    cały artykuł http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1094
    084&MP=2

  • 2. Data: 2002-09-02 08:16:32
    Temat: Re: Kowalski w PKO BP :-)
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "PB" <d...@u...priv.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego aktora - wyjaśnia Kot Przybora, którego agencja przygotowywała tę
    > kampanię. - Akurat w Polsce nie znaleźliśmy nikogo, kto spełniałby nasze

    ROTFL

    LeszekR.

  • 3. Data: 2002-09-02 10:38:07
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > "Stereotypowy pan Kowalski w jednej ze znanych kampanii bankowych był
    grany
    > przez Brytyjczyka z krwi i kości.

    -rozumiem, ze typowy pan Kowalski to Brytyjczyk z krwi i kości? :)))
    To jaki jest typowy Brytyjczyk? :)
    POzdrawiam
    Wall

  • 4. Data: 2002-09-02 13:26:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Wall" <w...@i...pl> wrote in message news:akvf17$dlg$1@news2.tpi.pl...
    > grany
    >
    > -rozumiem, ze typowy pan Kowalski to Brytyjczyk z krwi i kości? :)))
    > To jaki jest typowy Brytyjczyk? :)

    Wychodzi na to, że ja jestem typowym Brytyjczykiem ;-)

    K. Kowalski