  • 1. Data: 2002-09-02 08:08:59
    Temat: Re: Kupie Dysk Seagate
    Od: "Piotr Czerewko" <p...@I...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:akv41o$kiq$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Pilnie kupie uszkodzony ( mechanicznie - sprawna elektronika ) dysk 20,020
    > GB Seagate Barracuda ATA Model ST320430A]
    > Jeśli ktoś ma to bardzo proszę o informacje - padł mi dysk a na nim jest
    > praca dyplomowa (prawie ukończona), 4 miesiące mojej ciężkiej pracy.
    > Dysk moze byc rowniez uzywany i sprawny - ale prosze o oferte wraz z cena.
    > Pozdrawiam.
    > k...@a...pl

    że NTG to szczegół.
    Jak ci padła mechanika, to nie wiem czy jeszcze coś z talerzy odczytasz. Tu
    chyba już nic nie da przekładanie czegokolwiek - dane raczej utracisz...
    Rozhermetyzowanie obudowy też chyba nie wpływa pozytywnie na dane...

    Pozdr.
    i powodzenia,
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-09-02 08:20:11
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...gazeta.pl>

    Krzysiek <k...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > praca dyplomowa (prawie ukończona), 4 miesiące mojej ciężkiej pracy.
    > Dysk moze byc rowniez uzywany i sprawny - ale prosze o oferte wraz z cena.

    Najpierw rozsyłasz spam po grupie, cytuje:
    <ciach>
    MASZ PROBLEM Z PC - POMOŻEMY CI
    OFERUJEMY POMOC W ZAKRESIE :
    - ODZYSK DANYCH Z USZKODZONYCH DYSKÓW - HDD (FAT/FAT32,
    NTFS,EXT2FS);CDR/RW;
    <ciach>
    a teraz twierdzisz, że padł ci dysk?

    Zadzwoń pod (022)6338932 lub 609 807 581 lub 607 440 283
    może ktoś ci pomoże?

    JarekB

  • 3. Data: 2002-09-02 08:29:01
    Od: "Piotr Czerewko" <p...@I...pl>

> [...]
    > chyba już nic nie da przekładanie czegokolwiek - dane raczej utracisz...
    > Rozhermetyzowanie obudowy też chyba nie wpływa pozytywnie na dane...

    widzę teraz że odwrotnie przeczytałem rodzaj uszkodzenia...
    tak czy inaczej NTG.

    pozdr,
    Piotrek

  • 5. Data: 2002-09-02 13:23:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Jarosław Badurek" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Zadzwoń pod (022)6338932 lub 609 807 581 lub 607 440 283
    > może ktoś ci pomoże?

    ROTFL :-)))

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-09-02 17:30:10
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > a teraz twierdzisz, że padł ci dysk?

    Hmmm... A może chciał kupić na kredyt i dlatego zaśmieca grupę? ;-)

    pzdr
    jazzoo