  • 1. Data: 2019-07-01 13:07:57
    Temat: Optima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jak myslicie - mozna jeszcze liczyc na jakies promocyjne % w BGZ, czy
    bank idzie na odstrzal, wiec zlikwidowac konto ?

    Bo tak jak przysiedli na tych 0.7% to cos nie ma wiecej.

    J.

  • 2. Data: 2019-07-01 13:13:53
    Temat: Re: Optima
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-07-01 o 13:07, J.F. pisze:

    > Jak myslicie - mozna jeszcze liczyc na jakies promocyjne % w BGZ, czy
    > bank idzie na odstrzal, wiec zlikwidowac konto ?
    >
    > Bo tak jak przysiedli na tych 0.7% to cos nie ma wiecej.

    Pan szanowny był mnie łaskaw przypomnieć, że mam tam konto i trzeba
    kiedyś coś z tym zrobić :)
    P.G.

  • 3. Data: 2019-07-01 15:05:37
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Mon, 01 Jul 2019 13:13:53 +0200, użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]

    Dla ścisłości:
    na rachunku głównym do 10k PLN mają 1,5% przy nadal nieograniczonej
    ilości przelewów

  • 4. Data: 2019-07-01 15:22:22
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak myslicie - mozna jeszcze liczyc na jakies promocyjne % w BGZ, czy
    > bank idzie na odstrzal, wiec zlikwidowac konto ?

    A idzie na odstrzał? Skąd takie info?

  • 5. Data: 2019-07-01 15:50:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A idzie na odstrzał? Skąd takie info?

    A jakies plotki mi sie obily o uszy ... no moze za duzo powiedziane

    https://obiektywnefinanse.pl/2019/03/bgz-optima-zost
    aje-przynajmniej-do-wakacji-a-pozniej/

    Czyli zarzad ma swietlane perspektywy.

    A swoja droga
    "W moim przekonaniu internetowy wehikuł służący wyłącznie do zbierania
    depozytów nie ma na dłuższą metę racji bytu. Coś z tym trzeba zrobić.
    Albo z tego zrezygnować, albo rozwinąć do platformy oferującej szerszy
    zakres produktów."

    No i ze zbierania depozytow jakby zrezygnowali ... ale depozyty
    zostaly ?

    J.

  • 6. Data: 2019-07-02 18:48:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d19ea10$0$515$6...@n...neostrada.pl

    > Jak myslicie - mozna jeszcze liczyc na jakies
    > promocyjne % w BGZ, czy bank idzie na odstrzal,
    > wiec zlikwidowac konto ?

    > Bo tak jak przysiedli na tych 0.7% to cos nie ma wiecej.

    1.5% -- nie 0.7%... Uważasz, że 1.5% to mało? ;)
    To tylko nieco poniżej połowy oficjalnej inflacji.
    Po odjęciu podatku -- nieco ponad 1/3 oficjalnej
    inflacji!!! IMO rzeczywista inflacja jest znacznie
    wyższa od oficjalnej...

    -=-

    Czy taka współpraca jest uczciwa? -- państwo zawsze
    zarabia na oszczędnościach, ale oszczędzający być
    może zarobi, być może straci za sprawą inflacji
    i podatku...

    Prawnicy są tak silni, gdy bank niby ma pozycję
    uprzywilejowaną względem klienta, ale są tak
    słabi, gdy taką pozycję daje sobie państwo
    względem żywicieli tegoż państwa...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-07-03 00:49:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jul 2019 18:48:22 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 5d19ea10$0$515$6...@n...neostrada.pl

    > 1.5% -- nie 0.7%... Uważasz, że 1.5% to mało? ;)

    Malo, ale gdzie te 1.5% ? Widze tylko 0.7%

    J.

  • 8. Data: 2019-07-03 01:15:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1dwnwaqowg59r.2n85612agwa3$....@4...net

    > Malo, ale gdzie te 1.5% ? Widze tylko 0.7%

    U mnie widać 1,50%/0,70% po prawej stronie, pod 'Oprocentowanie'.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-07-03 02:26:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Jul 2019 01:15:03 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 1dwnwaqowg59r.2n85612agwa3$....@4...net
    >
    > U mnie widać 1,50%/0,70% po prawej stronie, pod 'Oprocentowanie'.

    A, po zalogowaniu i na rachunku glownym.
    Ale to tylko do 10k, a co z reszta ?

    A ja o stronie banku pisalem - sa lokaty, sa konta oszczednosciowe ...
    i tu wymienione konto Smart ze swomi 0.7% ...
    a Rachunek Głowny to juz dopiskiem "konto archiwalne".

    Hm, to trzymac, bo sie tak dobrze oprocentowanego juz nie zalozy ? :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-07-03 16:56:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1kazx1o6v3ccd$.r4qg4ia3po29$....@4...net

    > Hm, to trzymac, bo sie tak dobrze oprocentowanego juz nie zalozy ? :-)

    Trzymam na drobne wydatki parę tałzenów -- można lać
    wielokrotnie w miesiącu za free i jest niezerowo oprocentowane...

    Za oknem zimno; w sklepach podwyżki podatku handlowego; w RPP stopy
    bez zmian; kolejne transze 500+ w drodze; podwyżki elektryczności
    zapowiedziane; od 2017 zbudowano zero autostrad, przez co Polska
    stracić ma miliardowe dotacje unijne...

    Jakie to szczęście, że Pani Premier Beata Szydło dostała wyższą
    pensję, która się Jej po prostu należała za ciężką pracę...
    (nie umrze dzięki tej podwyżce z głodu czy zimna)
    Troska o polski rząd najwyższym dobrem Polaków!

    --