  • 1. Data: 2019-06-30 17:48:24
    Temat: 20 zł premii na start oraz darmowa dostawa karty fizycznej Revolut
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Nareszcie jest! Bonus na start za skorzystanie z Revoluta! Użytkownicy bloga
    JakDorobic.com otrzymają 20 zł premii na start oraz darmową dostawę karty fizycznej.
    Wystarczy 1 płatność kartą na dowolną kwotę. Akcja potrwa niecałe 2 tygodnie.

    W skrócie, Revolut to: płatności zagraniczne i wypłaty z bankomatów bez kosztów
    przewalutowania, bezpłatne przelewy walutowe, kantor online bez spreadów oraz
    multiwalutowe konto i karta w zupełności za darmo.

    Szczegóły na blogu: https://jakdorobic.com/revolut-z-premia/

  • 2. Data: 2019-07-01 11:48:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-30 o 17:48, jakdorobic.com pisze:
    > oraz darmową dostawę karty fizycznej

    Tym się chyba nie musisz chwalić bo to STANDARD. Przynajmniej u mnie
    był. 20 zł. Pominę litościwie taką kwotę ;-)

    A nie... Zatrybiłem... Trzeba pozakładać na wszystkich w rodzinie i
    znajomych. ;-) Śledzą po numerze IP?

  • 3. Data: 2019-07-01 11:51:53
    Od: z <...@...pl>

    "Użycie w tym celu głównej strony Revoluta lub pobranie aplikacji prosto
    ze sklepu uniemożliwi Wam otrzymanie premii oraz sprawi, iż _zostanie
    naliczone 10 zł opłaty za dostawę karty_."

    Ale masz jakieś wsparcie? :-)

  • 4. Data: 2019-07-04 10:06:16
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Po prostu każdy ma inne dane osobowe. Po tym rozpoznają :) No i raczej każdy ma
    swojego smartfona :D

  • 5. Data: 2019-07-04 10:14:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 10:06, jakdorobic.com pisze:
    > No i raczej każdy ma swojego smartfona

    Może nawet ma (moim rodzicom ostatnio wcisnąłem Redmi6) ale procedurę
    będę musiał sam przeprowadzić.
    Akurat poprzednio miałem problem na Z3 Compact bo miał feler dotyku i
    nie dało się kliknąć w zatwierdź selfi. Normalnei działający telefon a
    nie dało się tapnąć w to akurat miejsce.
    3 godziny walki A czas to pieniądz. ;-)

  • 6. Data: 2019-07-04 12:21:14
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 10:14, z pisze:

> [...]
    > nie dało się kliknąć w zatwierdź selfi. Normalnei działający telefon a
    > nie dało się tapnąć w to akurat miejsce.

    Trzeba było zacząć od kalibracji ekranu.

    --
    animka

  • 7. Data: 2019-07-04 12:31:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 12:21, Animka pisze:
    > Trzeba było zacząć od kalibracji ekranu.

    i to pomoże na uszkodzony dotyk w konkretnym miejscu?

  • 8. Data: 2019-07-04 13:41:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2019 12:31:57 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > i to pomoże na uszkodzony dotyk w konkretnym miejscu?

    Widać ten telefon był tak samo "normalnie działający" jak Twój mózg.
    A w takich sytuacjach podłącza się myszkę.

  • 9. Data: 2019-07-04 16:51:18
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    > Widać ten telefon był tak samo "normalnie działający" jak Twój mózg.
    > A w takich sytuacjach podłącza się myszkę.

    He he ... jak smarkofon obsługuje OTG ;)

    Ostatnio też miałem problem z uszkodzonym "dotykiem" w słuchawce babci
    - nie wysuwała się belka funkcyjna ...
    a wystarczyło przekręcić fona o 90st ;)

    Pozdro

  • 10. Data: 2019-07-04 17:05:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 12:31, z pisze:

    > i to pomoże na uszkodzony dotyk w konkretnym miejscu?

    Prędzej Ty źle wycelowaleś ten dotyk.

    --
    animka