  • 1. Data: 2019-07-01 16:06:11
    Temat: 500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A przynajmniej system mBanku - całkowicie zdechła im możliwość składania wniosków,
    nawet mLinka nie daje rady.
    Serwery tzw. "rządowe" też poszły się poopalać.

  • 2. Data: 2019-07-01 16:16:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    Godzinę temu działy i emp@tia i Alior - bez problemu złożyłem.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2019-07-01 16:18:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:06:13 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > A przynajmniej system mBanku - całkowicie zdechła im możliwość składania wniosków,
    nawet mLinka nie daje rady.
    Taki niecierpliwy jesteś że nawet na mLinie dzwoniłeś w sprawie 500plus?

  • 4. Data: 2019-07-01 16:23:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:18:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    wniosków, nawet mLinka nie daje rady.
    > Taki niecierpliwy jesteś że nawet na mLinie dzwoniłeś w sprawie 500plus?

    Dzwoniłem bo mi ST przy logowaniu płacze, że podobno nie mają daty ważności mojego
    dowodu - a o 500+ mówi bardzo smutny głos zaraz po odebraniu przez automat.
    A i tak takim masochistą nie jestem, żeby przez mBąk składać wniosek o cokolwiek
    sensownego.

  • 5. Data: 2019-07-01 16:25:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:16:41 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    wniosków, nawet mLinka nie daje rady.

    > Godzinę temu działy i emp@tia i Alior - bez problemu złożyłem.

    O, to jest coś, może polskie/państwowe/rządowe/reżimowe (niepotrzebne skreślić) banki
    mają pierwszeństwo?
    Bo mBąk marudzi smutnym głosem nawet o tym, że potwierdzenia z emp@tii mogą dochodzić
    z kilkugodzinnym opóźnieniem. Być może moja nadinterpretacją było to, że rządowym
    serwerom przygrzało - mogło przygrzać tylko mBąkowym, że nie wyrabiają się z
    odbieraniem potwierdzeń.

  • 6. Data: 2019-07-01 16:29:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    PS.: Santander też ma na stronie informację, że nie działa.
    Może dopiero pół godziny temu się posypało?
    Hmmm, pierwsza zmiana wróciła z roboty i za wnioski się wzięła?
    Trzeba było z rana w robocie załatwić...

  • 7. Data: 2019-07-01 16:39:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    > PS.: Santander też ma na stronie informację, że nie działa.
    > Może dopiero pół godziny temu się posypało?
    > Hmmm, pierwsza zmiana wróciła z roboty i za wnioski się wzięła?
    > Trzeba było z rana w robocie załatwić...

    Z rana nie działało nigdzie.
    Około 15 działała empatia i Alior.
    ING od rana ma info na stronie że nie działa.

    P.S.
    teraz empatia działa.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2019-07-01 18:04:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 16:23:38 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

> [...]
    > A i tak takim masochistą nie jestem, żeby przez mBąk składać wniosek o cokolwiek

    Ciągle piszesz że jakąś reklamacje składasz, dzwonisz na infolinie, marmurki w ramach
    spaceru odwiedzasz, hamburgery na prezentacji w banku żresz więc to hobby zwane
    wiśniobraniem drogo Ciebie kosztuje. Albo swego czasu nie szanujesz.
    Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz na infolinie banku musiałem dzwonić, w marmurku
    bankowym byłem ostatnio w 2010 roku ale tylko dlatego że konto zmarłego Taty
    zamykałem.
    Ala ja mam jedno konto na które wpływa wynagrodzenie, do tego dwie debetówki(dla
    mnie i żony) oraz konto w mbanku przez sentyment od nastu już lat.
    Konto w mbanku kosztuje mnie 0zł, konto osobiste + debetówki kosztuje mnie coś ok
    150zł rocznie- jeśli dobrze kojarzę to taka kwota była na zestawieniu opłat i
    prowizji które mi za ubiegły rok przesłali..
    Fakt faktem ze z wiśni to tylko wino gazowane od mbanku dostałem kilka miesięcy temu.
    Ale się o nie nie prosiłem. I reklamacji że niedobre nie składałem;)

  • 9. Data: 2019-07-01 18:27:45
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > A przynajmniej system mBanku - całkowicie zdechła im możliwość składania wniosków,
    nawet mLinka nie daje rady.
    > Serwery tzw. "rządowe" też poszły się poopalać.

    Termin składania wniosków zakończony.

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-07-01 18:51:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 18:28:59 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
    wniosków, nawet mLinka nie daje rady.

    > Termin składania wniosków zakończony.

    Że co?