  • 1. Data: 2019-06-29 13:08:18
    Temat: Revolut i mBank
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    Czy doładowanie Revoluta kredytówką mBanku nadal jest bezpłatne? Nie
    chciałbym się niemiło zdziwić jak ostatnio klienci Citibanku.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2019-06-29 16:19:46
    Temat: Re: Revolut i mBank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 29 czerwca 2019 13:08:24 UTC+2 użytkownik spider napisał:
    > Czy doładowanie Revoluta kredytówką mBanku nadal jest bezpłatne? Nie
    > chciałbym się niemiło zdziwić jak ostatnio klienci Citibanku.

    Pewnie tych klientów citka było naprawdę sporo, bo wczoraj przysłali w ST wiadomość,
    żeby pamiętać, że użycie kredytówek w rewolwerze kosztuje - a jak się chce za darmo,
    to można debetówką.

    Co do mBąka - zrób sam test na 1zł ;P

  • 3. Data: 2019-06-29 17:14:24
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-06-29, spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote:
    > Czy doładowanie Revoluta kredytówką mBanku nadal jest bezpłatne? Nie
    > chciałbym się niemiło zdziwić jak ostatnio klienci Citibanku.
    > Pozdrawiam

    Moja transakcja niedawno:

    ---
    Rodzaj operacji: ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY - INTERNET
    Miejsce operacji: revolut.com
    Kwota w walucie oryginalnej/rozliczeniowej: -200,00 PLN / -200,00 PLN
    Kwota operacji: -200,00 PLN
    Prowizja: -
    Data operacji: 25.06.2019
    Data księgowania: 26.06.2019
    ---

    Musiałem awaryjnie wypłacić sobie kasę z bankomatu, a nie miałem akurat środków
    na koncie podpiętym do karty debetowej. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 4. Data: 2019-07-01 00:43:58