  • 11. Data: 2007-03-24 15:30:01
    Temat: Re: OpóĽnione przelewy w ING
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 24 Mar 2007 15:39:45 +0100, w <eu3dgg$6gn$1@nemesis.news.tpi.pl>, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(-a):

    > - od godz. 11:31 do godz.19:00 są przekazywane do rozliczeń
    > międzybankowych
    > w następnym dniu roboczym, natomiast w dniu złożenia polecenia
    > przelewu
    > Bank zabezpiecza środki na jego pokrycie.

    11:31... to chyba rekord :)

  • 12. Data: 2007-03-24 15:30:38
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

> [...]
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(-a):

    > z tego co wiem to mogę potwierdzić, że przychodzące sesją 3 odkładane

    Tylko, że podałeś dla sesji wych., a tu chodzi o przychodzące.

  • 13. Data: 2007-03-24 17:30:44
    Temat: Re: Opóźnione przelewy w ING (w Lukasie tak samo)
    Od: "ES" <e...@N...gazeta.pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > 11:31... to chyba rekord :)

    Tak samo w Lukasie, druga i ostatnia sesja wychodząca tez zamyka się przed
    południem.
    Co najbardziej wnerwiające, pierwsza sesja przychodząca w Lukas Banku jest
    księgowana PÓŹNIEJ, niż następuje zamknięcie drugiej sesji wychodzącej, zatem
    nie można pieniędzy przesłanych na lukasowe konto wysłać jeszcze tego samego
    dnia.

    W skrajnym przypadku, środki wysłane do Lukasa przelewem w czwartek po
    południu, a w wielu bankach wyjdzie on dopiero poranną sesją w piątek,
    opuszczą Lukas Bank dopiero w poniedziałek.

  • 14. Data: 2007-03-24 20:35:16
    Od: WG <e...@n...com>

    Dnia Sat, 24 Mar 2007 17:30:44 +0000 (UTC), ES napisał(a):

> [...]
    > nie można pieniędzy przesłanych na lukasowe konto wysłać jeszcze tego samego

    Moje doświadczenia wskazują na coś innego. Raz w miesiącu wysyłam przelew z
    VW do Lukasa (rano, ok. siódmej) i przed południem jest już zaksięgowany w
    Lukasie. Wysyłam przelew z Lukasa i tego samego dnia wieczorem jest z
    powrotem w VW. Sprawdzone, działa tak od kilku miesięcy.

    Wojtek

  • 15. Data: 2007-03-24 21:11:10
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    ES napisał(a):

> [...]
    > nie można pieniędzy przesłanych na lukasowe konto wysłać jeszcze tego samego

    Pieniadza wyslane z mbanku pierwsza sejsa w Lukasie sa o 10:58.

  • 16. Data: 2007-03-25 07:13:12
    Od: "ES" <e...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):

    > Pieniadza wyslane z mbanku pierwsza sejsa w Lukasie sa o 10:58.

    Podana w historii godzina nie oznacza, że dokładnie o tej porze środki są
    widoczne na koncie klienta, a tylko wtedy można zadysponować, przelew.
    Przykładowe godziny wpływów z kilkunastu ostatnich miesięcy:
    11:23:19 06-02-2007
    11:17:06 08-11-2006
    11:26:01 04-10-2006
    10:52:34 07-09-2006
    11:28:45 05-06-2006
    11:20:38 04-04-2006
    11:53:21 06-02-2006
    11:51:39 05-12-2005
    11:30:11 03-11-2005

    W przypadku wątpliwości można zadzwonić na infolinię i upewnić się, że zależy
    tylko od szczęścia, czy pieniądze będą widoczne na rachunku zanim zamknięte
    zostanie przyjmowanie dyspozycji na drugą sesję. Te okienko może trwać kilka,
    kilkanaście minut lub nie być go w danym dniu wcale.
    Przyjmuję, że nie ma możliwości wysłania pieniędzy tego samego dnia, nawet
    jeżeli zostały przesłane pierwsza sesją.
    Jesli bank ma tylko dwie sesje wychodzące, to druga powinna być popołudniową
    (ok. 14:30).