  • 11. Data: 2002-10-25 08:39:00
    Temat: Re: Opłata za zmiane danych osobowych w Fortisie
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Grzegorz pisze:

    > Oczywiscie jest taki punkt w aktualnej TOiP, ale na pewno zdajecie sobie
    > sprawe, ze wyciagniecie z Fortisa pelnej TOiP jest trudne.
    Mógłbyć podrzucić aktualną TOiP na maila?
    Z góry dzięki.
    mj

  • 12. Data: 2002-10-25 11:30:12
    Od: p...@p...onet.pl

    To zapytaj Grzegorza Bauera (początek wątku), jak mu się udało to zrobić. Ja w
    końcu nie otworzyłem e-pakietu, więc nie odpowiem ci na to pytanie.

    Piotrek

  • 13. Data: 2002-10-25 14:56:57
    Od: "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl>

    >razem.
    >
    >To zapytaj Grzegorza Bauera (początek wątku), jak mu się udało to zrobić.
    >Ja w
    >końcu nie otworzyłem e-pakietu, więc nie odpowiem ci na to pytanie.

    Sprawa jest banalnie prosta. Miałem e-pakiet wspolnie z zoną. Podobal mi sie,
    bo zdarza sie, ze musze wyplacac gotowke z bankomatu w roznych miejscach w
    Polsce, a nie lubie szukac "bankomatow wlasnych", by miec wyplaty
    bezprowizyjne. Potrzebowalem rowniez duzego i taniego limitu kredytowego.
    Zamieniem wiec e-pakiet wspólny na e-pakiet indywidualny, ktorego wlascicielem
    zostala zona, a ja zrobilem sie tylko pelnomocnikiem. Pelnomocnictwo w
    Fortisie jest ogolne, wiec prawie nie rozni sie od bycia posiadaczem. W
    momencie zamiany statusu e-pakietu zalozylem pakiet srebrny. Faktycznie moge
    wiec uzywac obu pakietow jednoczesnie. Gdy wykonuje przelewy z e-pakietu w
    naglowku przelewu w dalszym ciagu w naglowku przelewu widnieje, ze
    wlascicielami sa Panstwo Agnieszka i Grzegorz Bauer. W Pl@necie jest to samo.
    A nawiasem mowiac zona nie zna nawet hasla do e-pakietu.

    GBU
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2002-10-25 15:15:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bauer"
    > (....) wlascicielem zostala zona, a ja zrobilem sie tylko pelnomocnikiem.
    (......)
> [...]
    samo.
    > A nawiasem mowiac zona nie zna nawet hasla do e-pakietu.

    to jest jakies rozwiazanie - u nas w domu tylko zona nie ma r-ku w Fortisie
    - chyba ją do tego namówię ;-))
    *** blad ***