  • 1. Data: 2002-10-22 19:20:53
    Temat: cash advance?
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    Będąc ostatnio we Włoszech w ichniejszych kantorach widziałem usługę zwaną
    cash advance - czy ktoś z Was wie co to za cudo?
    pozdr
    Jamesi

  • 2. Data: 2002-10-23 07:24:01
    Temat: Re: cash advance?
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Będąc ostatnio we Włoszech w ichniejszych kantorach widziałem usługę zwaną
    > cash advance - czy ktoś z Was wie co to za cudo?

    Wypłata gotówki z karty przy pomocy POS'a czasem bez konieczności podawania
    PIN'u.
    W większości banków w Polsce możesz zrobić to samo, kantory się tym co
    prawda nie zajmują, ale może kiedyś...

  • 3. Data: 2002-10-23 19:32:44
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fuzzyo" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    podawania
    > PIN'u.
    > W większości banków w Polsce możesz zrobić to samo, kantory się tym co

    Tzn, że mogę wyjąć cash z kredytówki bez naliczania odsetek (przynajmniej do
    czasu spłaty w okreslonym terminie tak jak w transakcjach bezgotówkowych)???

  • 4. Data: 2002-10-26 12:54:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 23 Oct 2002 21:32:44 +0200, "Jamesi" <j...@p...onet.pl>
    wrote:
    >Tzn, że mogę wyjšć cash z kredytówki bez naliczania odsetek (przynajmniej do
    >czasu spłaty w okreslonym terminie tak jak w transakcjach bezgotówkowych)???

    Nie. Dla naszych kart to najprawdopodobniej nie zadziala. A jesli
    nawet zadziala to bedzie rozliczone jako transakcje gotowkowa.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 5. Data: 2002-10-26 14:39:08
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Otóz taka usluga zdarzyla mi sie raz na poczcie - Poczta chwalila sie, ze
    przyjmuje zaplate kartami za przelewy.
    Bylem przygotowany na zaplate wartosci przelewu i prowizje za przelew.
    Niestety, doplacilem za WYPLATE GOTOWKI z POSa.
    Podobnie kiedys zdarzylo mi sie w ORBISIE - z karty wyplacilem 300 PLN, zas
    bank doliczyl mi jeszcze kilka zlotych za wyplate gotowki.

    Pzdr