  • 1. Data: 2002-10-23 06:55:48
    Temat: Lukas i karta
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Po zalogowaniu sie do nowo otwartego (w oddziale) rachunku na liscie kart
    platniczych nie ma zamowionej w oddziale. To normalne?
    M.

  • 2. Data: 2002-10-23 07:54:18
    Temat: Re: Lukas i karta
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:Pine.OSF.3.96.1021023075414.1373A-100000@alfa1.
    it.pw.edu.pl,
    Michal Sawicki wrote:
    > Po zalogowaniu sie do nowo otwartego (w oddziale) rachunku na liscie
    > kart platniczych nie ma zamowionej w oddziale. To normalne?

    Nie przejmuj sie tym. Ta zakladka pamieta zlecenia przez WWW, i to nawet
    jesli nie mogly byc zrealizowane - u mnie tam tkwi zamowienie juz od ponad
    roku. Przez analogie-odwrocenie, raczej normalne, ze nie widac zamowienia
    nie-przez-WWW.