  • 1. Data: 2002-10-23 06:46:01
    Temat: Opłata za zmiane danych osobowych w Fortisie
    Od: "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl>

    Wczoraj Fortis rozsmieszyl mnie do bolu pobierajac prowizje za zmiane adresu
    korespondencyjnego. Do tej pory nie narzekalem na ten bank. Mam e-pakiet i
    pakiet Srebrny i jestem ogolnie zadowolony z ich uslug. Niestety cos mnie
    podkusilo i formalnie przez Pl@net dalem polecenie zmiany adresu
    korespondencyjnego. Efekt był taki, ze za wszystkie karty VE skasowali po 6
    pln, czyli polroczna oplate za jej uzytkowanie.
    Oczywiscie jest taki punkt w aktualnej TOiP, ale na pewno zdajecie sobie
    sprawe, ze wyciagniecie z Fortisa pelnej TOiP jest trudne. Nie ma jej na
    stronach internetowych, a w oddzialach trzeba swoje odczekac az ktos ja
    przyniesie. Wyslalem wiec prosbe o przyslanie TOiP mailem. Odpowiedz
    otrzymalem szybko, ale w stopce pojawila sie klauzula o poufnosci dokumentu i
    zalaczonych plikow.

    zy jest jakis bank, ktory "utajnia" TOiP, a przy okazji wprowadza do niej tak

    bzdurne zapisy jak oplata za zmiane danych adresowych do VE?

    GBU

    P.s. Czy ktos ma TOiP Fortisa z przed 1 pazdziernika? Dane zmienilem w
    sierpniu, a skasowali mnie dopiero teraz. Moze w poprzedniej nie bylo
    odpowiedniego punktu.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-10-23 09:07:52
    Temat: Re: Opłata za zmiane danych osobowych w Fortisie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bauer"
> [...]
    6
    > pln, czyli polroczna oplate za jej uzytkowanie.
    > Oczywiscie jest taki punkt w aktualnej TOiP,

    mam TOiP ze stycznia 2002 i w punkcie XVI.7 (karta VE) jest informacja, ze
    za zmiane danych posiadacza 6zl kasują.

    Jak ci sie udalo miec srebrny i e-pakiet jednoczesnie - zastanawiam sie nad
    rezygnacja ze srebrnego i uzywaniem e-pakietu ale oplata za zmiane na
    e-pakiet jest jeszcze ciekawsza - 500 zl ;-)))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-23 09:25:02
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap5osi$n5f$1@news.tpi.pl, blad wrote:

    > Jak ci sie udalo miec srebrny i e-pakiet jednoczesnie - zastanawiam
    > sie nad rezygnacja ze srebrnego i uzywaniem e-pakietu ale oplata za
    > zmiane na e-pakiet jest jeszcze ciekawsza - 500 zl ;-)))

    No wiecie co, to jest grube przegiecie. Mysle, ze za takie cos grupowicze
    powinni oglosic bojkot ;)

  • 4. Data: 2002-10-23 09:58:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > No wiecie co, to jest grube przegiecie. Mysle, ze za takie cos grupowicze
    > powinni oglosic bojkot ;)

    myslalem ze sie pomylilem, ale tak jest
    podobna pozycja w TOiP jest w dwoch miejscach:

    punkt XII.4 Opłata za zmianę kategorii Pakietu (nie dotyczy wypadków zamiany
    Pakietu Srebrnego na Złoty lub Złoty VIP lub zamiany Pakietu Złotego na
    Złoty VIP, dokonanych z inicjatywy Banku) - 50 zl.

    punkt XIII.4 Zmiana kategorii Pakietu Srebrnego/Złotego/Złotego VIP na
    "E-Pakiet" - 500 zl

    Teoretycznie jak mam pakiet srebrny to pownny mnie dotyczyc oplaty z punktu
    XII, czyli 50 zl - zmiana pakietu srebrnego na e-pakiet jak najbardziej wg
    mnie pasuje do tego punktu. Punkt XIII to oplaty zwiazane z e-pakietem
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-10-24 05:41:26
    Od: p...@p...onet.pl

    > Jak ci sie udalo miec srebrny i e-pakiet jednoczesnie - zastanawiam sie nad
    > rezygnacja ze srebrnego i uzywaniem e-pakietu ale oplata za zmiane na
    > e-pakiet jest jeszcze ciekawsza - 500 zl ;-)))

    Kiedy wszedł e-pakiet i przeglądałem TOiP, to omal nie spadłem z krzesła. 500
    zł za zmianę to naprawdę kwota zaporowa ! Zaraz skontaktowałem sie z moim
    opiekunem rachunku (srebrnego) i zapytałem, czy mogę niezależnie od posiadanego
    pakietu otworzyć e-pakiet. Odpowiedź była pozytywna, więc Ty też możesz tak
    zrobić.

    Piotrek

  • 6. Data: 2002-10-24 13:11:22
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik p...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > pakietu otworzyć e-pakiet. Odpowiedź była pozytywna, więc Ty też możesz tak

    Jako, że e-pakiet jest korzystny chcą zwiększyć w tan sposób ilość
    rachunków (a pośrednio opłat z tyt. prowadzenia konta). IMO dobry
    manewr, ktoś w fortisie właśnie dostaje za to premię ;)
    --
    mj

  • 7. Data: 2002-10-24 13:11:23
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik blad pisze:

> [...]
    > XII, czyli 50 zl - zmiana pakietu srebrnego na e-pakiet jak najbardziej wg
    > mnie pasuje do tego punktu. Punkt XIII to oplaty zwiazane z e-pakietem

    Nie, p.XIII to punkt uściślający i automatycznie anuluje ogólne
    postanowienia p.XII :)
    --
    mj

  • 8. Data: 2002-10-24 13:22:15
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    posiadanego
    > pakietu otworzyć e-pakiet. Odpowiedź była pozytywna, więc Ty też możesz tak

    Niestety mylisz się - nie można mieć e-pakietu i pakietu srebrnego razem.
    Opiekun Rachunku wprowadził cię w błąd albo postąpił niezgodnie z wewnętrznymi
    regulacjami

  • 9. Data: 2002-10-25 05:52:23
    Od: p...@p...onet.pl

    > Niestety mylisz się - nie można mieć e-pakietu i pakietu srebrnego razem.
    > Opiekun Rachunku wprowadził cię w błąd albo postąpił niezgodnie z wewnętrznymi
    > regulacjami

    Może dlatego, że mam rachunek wspólny (z żoną), a e-pakiet założyłbym na
    siebie.

    Piotrek

  • 10. Data: 2002-10-25 06:28:34
    Od: s...@p...onet.pl

    >  Może dlatego, że mam rachunek wspólny (z żoną), a e-pakiet założyłbym na
    > siebie.
    >
    >  Piotrek
    >

    > --
    Też wykluczone :)
    W którym oddziale cię poinformował OR o czymś takim?