  • 1. Data: 2003-03-31 10:16:56
    Temat: Oplata za wyciag ING Taryfa 0?
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Czy opłata za wyciąg w ING Taryfie 0 znowy stała się obowiązkowa?
    Od dwóch miesięcy potrącają mi 2 złote :-( Nie wysyłając wyciągu. Chociaż
    wielokrotnie monitowałem, że nie chcę żadnych wyciągów.
    Na maile systemowe nie odpowiadają. Mam kawałek drogi do nich, ale powoli
    zacznie mi się opłacać do nich pojechać :-(

    Gerard

  • 2. Data: 2003-03-31 12:57:49
    Temat: Re: Oplata za wyciag ING Taryfa 0?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Gerard wrote:
    [..]

    > Na maile systemowe nie odpowiadają. Mam kawałek drogi do nich, ale powoli
    > zacznie mi się opłacać do nich pojechać :-(
    >
    > Gerard

    Polecony z żądaniem anulowania prowizji i zaprzestaniem jej naliczania.
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 3. Data: 2003-03-31 15:08:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca"

    > Polecony z żądaniem anulowania prowizji i zaprzestaniem jej naliczania.
    > KJ

    wlasnie 28 marca zaksiegowali na taryfie 0 ta prowizje, ktora bylo widac ze
    sie szykuje
    nie poprawili bledu - beda stornowac. cale szczescie ze glopio i niemrawo
    ale na maile wewn. poczta odpisuja :-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-04-01 06:42:30
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    > Polecony z żądaniem anulowania prowizji i zaprzestaniem jej naliczania.
    > KJ

    I ja mam dla dwóch złotych zapłacić za list polecony :-( To już prędzej
    podjadę do nich by usunąć konto
    (

    To już czwarty raz "pomyłkowo" kasują mi jakąś prowizję (28.10, 28.11, 28.2, 28.3).
    Albo mnie nie lubią, albo mam pecha.

    A kiedyś to był taki dobry bank :-((((

    Gerard

  • 5. Data: 2003-04-01 07:32:20
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    Konto 'Taryfa 0' znikło z oferty ING bodajże 3 marca tego roku.
    Może w ten sposób, delikatnie namawiają was do zmiany na Standard ? ;-)

    Pozdrawiam,

    Tomasz Skorupa

  • 6. Data: 2003-04-01 09:22:54
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Skorupa wrote:
    > Witam,
    >
    > Konto 'Taryfa 0' znikło z oferty ING bodajże 3 marca tego roku.
    > Może w ten sposób, delikatnie namawiają was do zmiany na Standard ? ;-)

    Ja na oko utrzymuję "trochę" pieniędzy.
    Biorąc pod uwagę że po likwidacji Konta "0" musiałbym pewnie zamknąć OKO
    to chyba im się nie opłaci....
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 7. Data: 2003-04-01 09:42:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Gerard"
    > To już czwarty raz "pomyłkowo" kasują mi jakąś prowizję (28.10, 28.11,
    28.2, 28.3). Albo mnie nie lubią, albo mam pecha.

    > A kiedyś to był taki dobry bank :-((((

    widze ze nie jestem sam, choc odzywali sie tu tacy ktorym system nie dolicza
    za wyciag :-))
    a co do istnienia taryfy 0 to sprawdzalem na infolinii ok 7 marca - 13
    zwrocili mi 2 zl za prowizje z 28 lutego - ja umowy z nimi w kazdym razie
    nie zmienialem
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-04-01 09:53:24
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Kamil Jonca wrote:

    > Ja na oko utrzymuję "trochę" pieniędzy.
    > Biorąc pod uwagę że po likwidacji Konta "0" musiałbym pewnie zamknąć
    > OKO to chyba im się nie opłaci....

    a dlaczego likwidujac Konto musialbys zlikwidowac OKO ? OKO jest
    samodzielnym rachunkiem i moze go miec kazdy nie majacy nawet konta w ING.
    Majac OKO masz tez dostep do niego przez internet i pewne inne mozliwosci o
    ktorych tu nie napisze.

    D.

  • 9. Data: 2003-04-01 10:40:36
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    > Ja na oko utrzymuję "trochę" pieniędzy.
    > Biorąc pod uwagę że po likwidacji Konta "0" musiałbym pewnie zamknąć OKO
    > to chyba im się nie opłaci....

    Ostatnie zmiany w ofercie ING wskazują że bank ma trochę inną definicję tego
    co się opłaci a co nie, od tej, która zazwyczaj jest prezentowana na grupie
    :-)).

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 10. Data: 2003-04-01 11:56:32
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > widze ze nie jestem sam, choc odzywali sie tu tacy ktorym system nie
    dolicza
    > za wyciag :-))

    np. ja jeszcze ie miałem nigdy opłaty za wyciąg - zresztą mam non stop saldo
    0, bo~z tego rachunku to używam tylko podglądu internetowego dla kart
    prepadi

    --
    pozdrawiam
    plusz