  • 1. Data: 2003-03-31 11:35:50
    Temat: Przelew Multibank -> Inteligo ... nie dziala
    Od: "Yazz" <y...@b...gnet.pl>

    Witam,
    nie widze tego watku, wiec piszę i pytam. Jak wykonać przelew z
    Multibanku na rachunek Inteligo ?
    Rachunek oczywiście 26 cyfrowy, jednak system Multibanku nie może
    zidentyfikować banku i podaje komunikat "Rachunek nieprawidłowy". Po
    telefonicznej konsultacji z Multilinią poradzono mi abym wpisał bez cyfr
    kontrolnych a cały nr wpisał w tytul. I tak zrobiłem, system
    zidentyfikował bank jako:
    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
    PKOBP Centrum Obsługi INTELIGO

    Ale po wciśnięciu Zatwierdzam, wyskakuje BŁĄD! bank używa 26 cyfrowego
    numeru ! Zna ktoś rozwiązanie ?

    Pozdr.
    Yazz