    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oplata za prowadzenie w starym Aliorze
    Date: Mon, 06 May 2013 10:06:56 +0200

    xbartx napisał(a) :

    > To też fakt. Ja kilka razy próbowałem i dobrze mi to działało tylko do
    > mbanku (no raz się przycięło na dłużej). Ostatnia próba to BZWBK w sobotę
    > o 10.00 - według tabeli bluecash powinno spokojnie dojść i doszło ale w
    > poniedziałek ;) Także IMO Synek na nowo zdefiniował nam pojęcie słowa
    > "natychmiastowe", że w zasadzie to taka rosyjska ruletka he he.

    Ruletka, gdzie kulą jest przelew. Prawdopodobieństwo wykonania 0.17.
    Dziś znowu nie mogłem wykonać kolejnego. Próbowałem od północy do
    rana. Do banku który przyjmował je w tych godzinach. I nadal jest na
    liście.
    Taki tam celofanowy bank - ładnie błyszczy i kolorki ładne, ale
    lepiej nie dotykać bo w środku g...

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3