  • 1. Data: 2005-01-18 01:44:24
    Temat: Czy mam szanse na vise classic?
    Od: "Owest" <o...@b...pl>

    Mam pytanie, czy mam szanse uzyskac w jakimkolwiek banku vise classic, ale:
    - mam nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej
    - umowe o prace do konca tego roku

    moj dochod za ostatnie 3 miesiace jest >3tys brutto/miesiac
    w mbanku w ciagu ostatnich 6 miesiecy przeplyw przez konto ok 13tys zlotych

    w mbanku mam brak zdolnosci przez stosunek do sluzby wojskowej :(

  • 2. Data: 2005-01-18 02:00:38
    Temat: Re: Czy mam szanse na vise classic?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Owest wrote:
> [...]
    > w mbanku w ciagu ostatnich 6 miesiecy przeplyw przez konto ok 13tys zlotych
    >
    > w mbanku mam brak zdolnosci przez stosunek do sluzby wojskowej :(

    Tak.
    Idz do pekao s.a i zapytaj o vise classic debetową.
    Do wyboru masz dwie złotówkową i dolarową.

  • 3. Data: 2005-01-18 02:28:55
    Od: "Owest" <o...@b...pl>

    > Tak.
    > Idz do pekao s.a i zapytaj o vise classic debetową.
    > Do wyboru masz dwie złotówkową i dolarową.

    Byc moze nie doprecyzowalem, chodzilo mi o pelnowartosciowa karte kredytowa.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-01-18 08:27:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Byc moze nie doprecyzowalem, chodzilo mi o pelnowartosciowa karte
    > kredytowa.

    Multibank pod lokatę. Wadą jest to, że oprócz ceny karty dopłacisz jeszcze
    15 PLN za pełnomocnictwo dla banku do lokaty. Jak już wyrobisz kartę, to po
    roku możesz poszukac coś w ofertach banków, które dają kartę na podstawie
    wyciągów z innej. W tej chwili są to BPH i Raijfi, ale za rok sytuacja się
    zmieni :-)

  • 5. Data: 2005-01-18 09:23:14
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Owest wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <o...@b...pl> taki oto post :

    > Mam pytanie, czy mam szanse uzyskac w jakimkolwiek banku vise classic,
    > ale: - mam nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej

    W mBanku możesz mieć. Jeśli studiujesz, kserokopia legitymacji studenckiej
    lub/i zaświadczenie z uczelni, jeśłi skończyłeś, kserokopia dyplomu, jeśli
    tego nie masz.... może być problem

    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]
    [ GG: # 3486813 ]
    [ zmień club na klub ]

  • 6. Data: 2005-01-18 10:11:32
    Od: "Owest" <o...@b...pl>

    > W mBanku możesz mieć. Jeśli studiujesz, kserokopia legitymacji studenckiej
    > lub/i zaświadczenie z uczelni, jeśłi skończyłeś, kserokopia dyplomu, jeśli
    > tego nie masz.... może być problem

    No wlasnie problem jest taki, ze studia skonczylem, ale bez obrony - wiec
    studentem nie jestem, ale dyplomu tez jeszcze nie mam :)

  • 7. Data: 2005-01-18 10:16:06
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Owest" <o...@b...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie problem jest taki, ze studia skonczylem, ale bez obrony - wiec
    > studentem nie jestem, ale dyplomu tez jeszcze nie mam :)

    jak Kwasniewski
    no bo dyplomu nie bedziesz mial bez obrony

  • 8. Data: 2005-01-18 10:16:47
    Od: "Owest" <o...@b...pl>

> [...]
    > wyciągów z innej. W tej chwili są to BPH i Raijfi, ale za rok sytuacja się

    Z tego co widzialem na stronie multimbanku to nawet pod lokate jest wymagany
    uregulowany stosunek do sluzby wojskowej :(

  • 9. Data: 2005-01-18 10:17:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Multibank pod lokatę.

    W czym karta kredytowa zabezpieczona lokata jest lepsza od karty
    debetowej?

    MJ

  • 10. Data: 2005-01-18 10:18:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Z tego co widzialem na stronie multimbanku to nawet pod lokate jest
    > wymagany uregulowany stosunek do sluzby wojskowej :(

    Jeżeli to prawda, to chyba im się cos pomieszało. Przecież niczym nie
    ryzykują - w razie czego pobierają środki z lokaty i po sprawie. Ciekawe czy
    w ogóle o służbę wojskową pytają we wniosku, gdy karta jest pod lokatę? Amra
    chyba sobie taką wyrobił - może się wypowie :-)