eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOmijajcie szerokim lukiem e-Planet FortisBanku - to najgorszy bank pod Sloncem › Re: Omijajcie szerokim lukiem e-Planet FortisBanku - to najgorszy bank pod Sloncem
    From: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Omijajcie szerokim lukiem e-Planet FortisBanku - to najgorszy bank pod
    Sloncem
    Date: Sat, 13 Jul 2002 10:10:14 +0200

    news:agmfs4$eti$1@news.onet.pl...

    > Pamietaj, zemowa tutaj o e-pakiecie ;)
    > Jesli chcesz jest pakiet ha ha platynowy.
    > A ja od razu mowie, jak juz nawet bedzie mnie kiedys stac na
    srebrny/zloty -
    > za diabla do nich nie pojde - za ta VC i traktowanie e-pakietowcow tak jak
    > traktuja...
    Nie zastrzegaj się tak! Pakiet Srebny i e-pakiet to niebo i ziemia w
    Fortisie. Wydaje mi się, że chłopcy z Fortisa stwierdzili niewielką
    opłacalność e-pakietów dla banku, stąd takie podejście w tym momencie. Sam
    posiadam konto w w.w. banku (Srebny) i jestem z niego w 100% zadowolony. W
    związku z tym muszę go trochę pobronić:
    - nie wiem jak jest w e-pakiecie, ale prowizja za limit kredytowy/debetowy
    wynosi 1% przyznanego limitu rocznie - było wiadomo od początku, że
    zapłacisz 40 PLN, gdybyś poczekał do 6 miesięcy stażu w banku miałbyś 0.5%.
    - co do spłat to tym różni się debet od kredytu!!!!!! Debet spłacasz w danym
    miesiącu, a kredyt możesz sobie ciągnąć przez rok. Tak samo jak z kartami
    kredytowymi i z charge!!!
    - weźcie też pod uwagę, że oprocentowanie wynosi w najgorszym wypadku 14.5%.
    Jeżeli ktoś zamierza korzystać z debetu, to pomimo prowizji i tak zapłaci
    mniej niż w innych bankach

    Jedynym zarzutem poważnym jest nierówne traktowanie, ale tak jest w każdym
    banku. Są lepsi i gorsi, lub tylko gorsi ;-)