  • 11. Data: 2002-02-28 11:33:49
    Temat: Re: Re[2]: Odpowiedz z MultiBanku na temat floor limitu ich VC
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > A dlaczego to fl na stacji powinien byc nisko? Pytam sie jako
    > posiadacz legalnej karty.

    Bo jest taka praktyka, ze zlodziej lubi kupowac na stacji. 8-) W twoim
    interesie jest, zeby natychmiast po zastrzezeniu nie mogl. Wiem, wiem,
    po zastrzezeniu powinien odpowiadac bank... Ale nie wszystkie tak
    robia.

    > Nie, czy zlota czy srebrna czy platynowa to nie ma znaczenia. Tutaj
    > tylko bank moze odpowiedziec czy mimo 4-ro krotnego przekroczenia
    > salda zezwolic na transakcje.

    Co ma saldo do floor limitu?

    I czy jestes absolutnie pewien, ze w danym konkretnym posie wszystkie
    karty VC wszystkich bankow beda mialy ten sam floor limit?

    MJ

  • 12. Data: 2002-02-28 12:15:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 12:33:49PM +0100, Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > interesie jest, zeby natychmiast po zastrzezeniu nie mogl. Wiem, wiem,
    > po zastrzezeniu powinien odpowiadac bank... Ale nie wszystkie tak

    No wlasnie. ;-((

    > Co ma saldo do floor limitu?

    Pytales sie o goldy/silvery - dla nich oczywiscie fl jest ten sam,
    roznie natomiast moze powiedziec bank w onlinie jak sie go zapytac czy
    mu sprzedac. Jesli masz silvera (i przekroczony limit) to bank moze
    powiedziec 'go away' a jesli golda (sytuacja jak wyzej)
    'ok'. Oczywiscie to zalezy jak szanuja klienta. I to jest wlasnie
    jeden z powodow ze kradnie sie karty zlote ;-)

    > I czy jestes absolutnie pewien, ze w danym konkretnym posie wszystkie
    > karty VC wszystkich bankow beda mialy ten sam floor limit?

    Tak.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-02-28 17:11:39
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Konlin <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze wiec na grupie dowiem sie jaki jest ten limit?

    Taki jak Ci podali.

    Bo floor limit, tak się składa, to nie sprawa karty, a punktu
    sprzedarzy.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 14. Data: 2002-02-28 17:14:31
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > A dlaczego to fl na stacji powinien byc nisko? Pytam sie jako
    > posiadacz legalnej karty.

    Stacje królująwśród punktów frodowych....

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313