    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re[2]: Odpowiedz z MultiBanku na temat floor limitu ich VC
    Date: 28 Feb 2002 11:35:54 +0100

    On Thu, Feb 28, 2002 at 11:26:22AM +0100, Michal Jankowski wrote:

    > Yes and no.
    >
    > Znaczy wydajemisie, ze to zalezy od:

    Zalozenie jest ze machamy karta VC (akurat multibanku).

    > 1. tego czegos na a (ten potworek mi jednak przez klawiature nie
    > przejdzie) - inne limity beda w posie Pekao SA, a inne w eservice;

    No, tutaj to wiadomo ze generalnie eservice ma 0zl fl.

    > 2. tego, gdzie ten pos stoi (inne limity na stacji benzynowej, a inne
    > w sklepie z futrami);

    A dlaczego to fl na stacji powinien byc nisko? Pytam sie jako
    posiadacz legalnej karty.

    Jako pracownik troche inaczej na to patrze, ale to inna sprawa.

    > 3. rodzaju karty - i tu jest jakby pole do udzialu banku w
    > decydowaniu, jaki ten limit jest. Ale nie wiem, moze to jest tylko
    > taki grubszy podzial typu zwykla/zlota, a moze w ogole nie ma, tylko
    > wydajemisie?

    Nie, czy zlota czy srebrna czy platynowa to nie ma znaczenia. Tutaj
    tylko bank moze odpowiedziec czy mimo 4-ro krotnego przekroczenia
    salda zezwolic na transakcje.

    --

    --w