  • 21. Data: 2003-06-30 12:57:02
    Temat: Re: najkorzystniejsza lokata
    Od: j...@p...onet.pl

    > Oj, to bardzo słabiutko :{
    > SKOK zdaje się " Rodzina " , ale głowy nie dam ,oferuje
    > lokatę 9 mies. - oprocentowanie stałe - 8%.
    >                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Daje. Ale nie Wrocławiu :-(

  • 22. Data: 2003-06-30 13:00:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Siedem dni oczekiwania na pieniądze z SEB2 są dla mnie nie do
    > przyjęcia mimo, że prospekt mówi, że to OK. Nie wiem oczywiście jaki
    > wpływ i czy w ogóle ma na to pośrednik (SFI). W przyszłości jednak
    > ominę ten fundusz w tym kanale sprzedaży.

    Skoro 7 dni są dla Ciebie nie do przyjęcia, to zmień fundusz na taki, który
    ma w prospekcie krótszy czas maksymalny realizowania zleceń. Ja sprzedawałam
    SEB2 i trwało to 2 dni, ale nawet gdyby trwało 7, to nie miałabym pretensji,
    bo wiedziałam na co się decyduję (vide: prospekt). IMHO miałeś pecha, że
    trwało to maksymalny czas przewidziany prospektem, ale powtarzam - to był
    TWÓJ wybór (funduszu) :-)))

    > No to możesz sobie wrogów narobić z takim podejściem do tematu.
    /ciach/

    Nie doczytałam, że "akcji" - wyjaśnienie w odpowiedzi na post Roberta :-)
    Chociaż przyznasz, że ostatnio fundusze akcji były niezłą alternetywą :-) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2003-06-30 13:17:38
    Od: o...@t...pl

> [...]
    > trwało to maksymalny czas przewidziany prospektem, ale powtarzam - to był

    Pretensji może byś nie miała, ale na pewno wolałabyś mieć swoje pieniądze na
    koncie dziś a nie za pięć dni.

    > Chociaż przyznasz, że ostatnio fundusze akcji były niezłą alternetywą :-) ?

    Przyznaję... Ale mimo to nadal nie kupiłbym j.u. f. akcji za pieniądze, których
    mógłbym potrzebować szybciej niż w ciągu np. 5 lat... A gdybym już się
    zgecydował to chyba także nie podczas obecnego trendu wzrostowego.

    Robert.

  • 24. Data: 2003-06-30 13:20:52
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    mPa(n)K wrote:

    > A napisałaś w formularzu, że jesteś Glenn? Na pewno by wyszło "Typ
    > bardzo agresywny, ale całkiem miły" ;))))

    Nie napisałam ;-((( Pewnie dlatego wyszło "średnio" :-D Może sobie kiedyś
    przywieszę tabliczkę "Uwaga zła Glenn" ;-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-06-30 13:21:53
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

  • 26. Data: 2003-06-30 13:28:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Pretensji może byś nie miała, ale na pewno wolałabyś mieć swoje
    > pieniądze na koncie dziś a nie za pięć dni.

    Owszem "wolałabym", ale powtarzam - nie miałaby za złe i przestałabym
    polecać w związku z tym SFI :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-06-30 13:33:42
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdpdib$6e2$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Nie napisałam ;-((( Pewnie dlatego wyszło "średnio" :-D Może sobie
    > kiedyś przywieszę tabliczkę "Uwaga zła Glenn" ;-)))))

    Jak bedziesz przyjezdzac do Poznania, to zmien "zła" na "ostra", bo w tym
    regionie obowiazuje taki frazeologizm :)

    --
    Robert

  • 28. Data: 2003-06-30 13:35:21
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Jak bedziesz przyjezdzac do Poznania, to zmien "zła" na "ostra", bo w
    > tym regionie obowiazuje taki frazeologizm :)

    Dzięki za fachową poradę :-))) A może coś bardziej uniwersalnego? Np.
    "uwaga: typ agresywny (średnio :-D )"

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-07-01 12:40:41
    Temat: Odp: najkorzystniejsza lokata
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam

    BS

  • 30. Data: 2003-07-04 09:49:34
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl> skribis:

    >wiem że Invest bank ma 4,coś procenta, ale może gdzieś jest więcej

    chociazby w mbanku na koncie typu ror/a'vista :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/