  • 11. Data: 2010-11-10 15:20:50
    Temat: Re: Odnowienie kk w Polbanku + PIN za friko
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > to dbaj o nią! nie wiem czy są banki, które wymieniały karty na
    > czipowe w trakcie ich obowiązywania (przed terminem wznowienia)?
    >
    > nie kojarzę takiej sytuacji
    Citi z BP
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 12. Data: 2010-11-10 15:23:19
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Lis, 16:18, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > to dbaj o ni ! nie wiem czy s banki, kt re wymienia y karty na czipowe
    > w trakcie ich obowi zywania (przed terminem wznowienia)?
    >
    > nie kojarz takiej sytuacji

    Ja to sobie mogę dbać, ale sposób w jaki niektóre kasjerki traktują
    karty to czasem woła o pomstę do nieba...
    Moja poprzednia KK była tak wyślizgana, że już nawet sposób na foliowy
    woreczek nie pomagał ;-)

    PS Coś google znowu ma problem z interpretacją cytowanych pliterek...

    pzdrwm
    luc

  • 13. Data: 2010-11-10 15:59:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Citi z BP
    > KJ

    dostałem nową przed zakończeniem starej karty, ale dlatego, że złożyłem
    wniosek o wymianę kk BP na kk Payback, może gdybym nie wnioskował to by
    nie wymienili?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-11-10 16:04:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > dostałem nową przed zakończeniem starej karty, ale dlatego, że
    > złożyłem wniosek o wymianę kk BP na kk Payback, może gdybym nie
    > wnioskował to by nie wymienili?
    Ja dostałem bez wnioskowania.

    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 15. Data: 2010-11-10 19:00:07
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-11-10 16:20, Kamil Jońca pisze:

    > Citi z BP

    To chyba jakiś jednostkowy przypadek. Ja nie dostałem. I wcale mi nie
    zależy.

    --
    Raf

  • 16. Data: 2010-11-11 12:38:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Chyba każdy bank przy zmianie kart z paskowych na hybrydowe zmienia
    > PIN do karty.

    Nie ma takiej reguly.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2010-11-11 19:32:41
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ pisze:

    > No właśnie. Czyli wygląda na to, że żaden bank oprócz Polbanku nie
    > praktykuje dziedziczenia starego PIN przez nową kartę.

    Alior, Kredyt Bank, chyba mBank.

    --
    MiCHA

  • 18. Data: 2010-11-11 19:48:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ibhgi2$7v9$...@i...gazeta.pl...

    > Alior, Kredyt Bank, chyba mBank.

    A co te banki robią, bo nie znajduję dla nich jakiegoś wspólnego podzbioru
    czynności w kontekście wątku?

    mBank z pewnością nie. Alior w ogóle wydawał karty bez mikroprocesora?
    Wydawało mi się, że nie. A Kredyt Bank nie wiem, bo nigdy tam nic nie
    miałem.